سفارش تن ماهی قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید…

تن ماهی جنوب بهترین

تن ماهی قیمت مناسب

سفارش تن ماهی قیمت مناسب

تن ماهی ها جزء راحت ترین غذاهای آماده مصرف می باشند. این تن ها از ماهی های مختلف جنوب ایران تشکیل می شوند و مشتریان و متقاضیان می توانند با ذائقه های متفاوت و مختلف خود انواع آن ها را تهیه کنند. تن ماهی ها طعم های مختلفی چون نمکی، فلفلی٬رژیمی٬دودی و سبزیجات دارند و به عنوان غذای کامل و یا کناره استفاده شود. کنسرو ماهی درجه یک، انواع تن ماهی ها را در بسته بندی ها مختلف و طعم های گوناگونی با بهترین و مرغوب ترین کیفیت تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند. 
وزن کنسرو ماهی در حدود ۱۸۰ گرم می باشد و همراه با وزن بسته بندی اگر لحاظ گردد، حدود ۲۲۰ گرم شامل می‌ شود. ابعاد بسته بندی تن ماهی در حدود ۴ در ۸ سانتی متر است و از ضخامت ۴ سانتیمتر نیز بهره می ‌برد.درب این تن ماهی ها به صورت آسان بازشو می باشد و خیلی راحت شما می توانید در هر موقعیت بدون استفاده از درب بازکن در آن را باز کنید و تن ماهی را نوش جان فرمایید. طعم ‌های تن ماهی با یکدیگر متفاوت است.ولی طعم ساده آن بیشتر مورد استقبال قرار می ‌گیرد. این تن ماهی همراه با روغن است و حاوی ماهی هوور٬زرده٬مارلین و ساردین، روغن و ادویه جات معطر نیز می باشد. در جهت در امان ماندن از سم بوتولیسم، حتماً قبل از مصرف، تن ماهی را در حدود ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید و پس از آن اقدام به مصرف آن کنید.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با تن ماهی جنوب و بهترین تن ماهی قیمت مناسب بازار بیشتر آشنا کنیم.

سفارش تن ماهی قیمت مناسب

بازار تن ماهی یک بازار روبه رشد است و هر روز ما شاهد افزایش قیمت انواع برندهای تن ماهی با کیفیت ها و قیمت های مناسب هستیم اگر به دنبال سفارش انواع تن ماهی ها با قیمت های خوب برای خرید هستید می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین تن ماهی ها را از ما خریداری کنید و لذت ببرید.چرا که بازار ایران یک بازار روبه رشد است و تولیدات تولیدات قیمت مناسب و اعلا هستند.

تن ماهی جنوب

سفارش تن ماهی قیمت مناسب

حجنوب کشور قطب تولید با کیفیت ترین و بهترین تن ماهی ها هستند و عمده کارخانه های تولیدی ما با انواع ماهی های مختلف در شهرهای جنوبی مانند بندرعباس٬بوشهر و چابهار هستند و بیشترین مقدار تن ماهی از این شهرها به سراسر کشور و کشورهای همسایه ارسال می شوند.اگر به دنبال خرید تن ماهی های جنوبی بازار هستید با ما تماس بگیرید تا برندهایی همچون اورگانا٬صدف چابهار و خشنود بندرعباس را با کیفیت ها و قیمت های مختلف در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین تن ماهی قیمت مناسب

سفارش تن ماهی قیمت مناسب

تن ماهی های قیمت مناسب بازار عمدتا با ماهی های زرده و مارلین هستند و به نسبت ماهی هوور که گرانترین ماهی است فروش بسیار بالاتری را به دلیل قیمت پایین بودن و قیمت مناسب بودن دارند.بهترین تن ماهی های موجود در بازار با قیمت مناسب برندهایی همچون ریحانه٬قهقه٬خوشتون٬خزربانو٬لیراتن و خشنود به همراه گراتیس هستند که با قیمت های بسیار عالی و کیفیتی اعلا به فروش می رسند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید