خرید کنسرو ماهی ممتاز از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید عمده تن ماهی ارزان

قیمت عمده تن ماهی از کارخانه

خرید کنسرو ماهی ممتاز از کارخانه

خیلی ها این روزها در بازار به دنبال خرید کنسرو تن ماهی درجه یک در بازار هستند و از خواص فوق العاده کنسرو تن ماهی اطلاعی ندارند که ما شما را راهنمایی می کنیم تا با اطلاعات کافی یک خرید ایده آل داشته باشید.ماهی ها کلا جزء غذاهای پر خاصیت به حساب می آیند، به خصوص در سال های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در مورد خواص ماهی، جایگاه مناسبی هم در برنامه غذایی روزانه افراد باز کرده اند.کنسرو تن ماهی از آن دسته غذاهایی است که به دلیل سهولت تهیه، در فهرست غذایی اغلب خانواده ها وجود دارد. اما کنسرو تن ماهی چه خواص ویژه ای دارد؟انواع ماهی های تن (Tuna Fish) که گاهی به غلط تن ماهی نامیده می شوند، زیر مجموعه ای از خانواده بزرگ ماهی های اقیانوسی به نام Scombridae هستند و در زیر شاخه Thunnus دسته بندی می شوند.بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی٬میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن در عضله) است.ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین٬مواد معدنی نظیر سلنیوم٬منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید عمده تن ماهی ارزان و قیمت تن ماهی از کارخانه بیشتر آشنا کنیم.

خرید کنسرو ماهی ممتاز از کارخانه

صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از شرکت های تولیدی کنسرو تن ماهی و پخش کننده انواع برندهای تن ماهی به سراسر کشور است که در این روزهای کرونایی همچنان با کیفیت ترین برندها همچون اورگانا٬گلکسی٬گراتیس و درج را تولید می کند و راهی بازارهای داخلی و خارجی می کند.

خرید کنسرو ماهی ممتاز از کارخانه

خرید عمده تن ماهی ارزان

اگر به دنبال خرید کنسرو تن ماهی با ماهی زرده هستید و می خواهید ارزان ترین برندهای روز بازار را خریداری کنید و در فروشگاه ها یا مراکز پخشتان عرضه کنید فقط کافیست یکبار انواع برندهای ما در طعم ها و وزن های مختلف با ماهی زرده درجه یک را امتحان کنید و مشتری همیشگی برندهای ما باشید.

خرید کنسرو ماهی ممتاز از کارخانه

قیمت عمده تن ماهی از کارخانه

این روزها برندهای تولیدی کارخانه های کشور به صورت عمده در نمایندگی ها و مراکز پخش استان ها به فروش می رسد و شهرهای شمالی و جنوبی کشورمان که عمده تولید کنندگان کنسرو تن ماهی در ایران هستند توانسته اند با کیفیت ترین و بهترین ها را با ماهی های هوور و زرده با برندهای روز و پر فروش بازار تولید کنند.اگر به دنبال خرید مستقیم تن ماهی به صورت عمده از کارخانه هستید فقط کافیست با ما تماس بگیرید و با یک هماهنگی ارزان ترین ها را با کیفیت بالا خریداری کنید.

خرید کنسرو ماهی ممتاز از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید