خرید کنسرو تن ماهی برای کشورهای عربی

قیمت روز کنسرو تن ماهی صادراتی

این روز ها و در حال و هوای محرمی که پر از کرونا است خیلی از شغل و خیلی از بازاریان کسب و کارشان تعطیل شده است.صنعت بزرگ کنسروسازی و تولید انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی این روزها دغدغه تولید و فروش را دارند و نمی دانند با این وضعیت بازار تولید کنند یا نکنند؟آیا مشتری واقعی برای تولیداتشان پیدا می شود یا نمی شود؟در بین تمام شرکت ها و کارخانه های تولید تن ماهی در کشور ایران صنایع غذایی آوین کنسرو با متخصصین خبره فروش و تولید امروز با کیفیت ترین تن ماهی ها را برای صادرات به کشورهای عربی تولید می کند و این جای خوشحالی دارد که امروز تن ماهی های ما برندهای معروفی همچون اورگانا،گراتیس و تاپسی در بازار ایران حرف های زیادی برای گفتن دارند و با کیفیتی عالی روانه بازار های عربی مانند عراق،عمان و قطر شده است.و قیمت به روز این تن ماهی های صادراتی که کیفیتی عالی دارند به نفع کشورمان و اقتصاد ایران است.

خرید کنسرو تن ماهی برای کشورهای عربی

مزایای صادرات کنسرو تن ماهی 

خیلی خوب است که برندهایی داریم که کیفیتی عالی دارند و در ایران تولید می شوند و به کشورهای عربی ارسال می شوند.صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا خدمات از یک کشور به کشور دیگر است، به گونه ای که این انتقال از مسیر رسمی و گمرکی بین کشورها صورت گرفته باشد. در این حالت فروشنده کالا یا خدمات به عنوان “صادرکننده” و خریدار کالا یا خدمات نیز با عنوان “واردکننده” شناخته می شوند. به عبارت کلی در تجارت بین المللی، “صادرات” اشاره به فروش کالا و خدمات به بازارهای خارج از قلمرو گمرکی کشور تولید کننده، اطلاق می گردد.با توجه به پیشرفت‌هایی که در عراق بعد از جنگ های پی در پی صورت گرفته، قطعا کشورهای عمان،قطر و عراق به سمت یک کشور صنعتی سوق پیدا می‌کند و معاملات محصولات پلیمری قطعا بیش از پیش می‌شود. به غیر از فروش محصولات پلیمری ایران میتواند خدمات پس از فروش نیز در اختیار کشورعمان،قطر و عراق قرار دهد که یک مزیت برای رقابت با صادرات دیگر کشورها به عمان،قطر و عراق خواهد بود.صادرات کالاهای صنعتی سبب وضعیت بهتر اشتغال در جامعه ایران خواهد شد. کسب درامد ارزی را چندین برابر خواهد کرد. سبب قدرت گرفتن کشور در منطقه خواهد شد.در صادرات محصولات به یک کشور ابتدا باید موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، نوع فرهنگ، نیازهای ضروری را در نظر گرفت.

خرید کنسرو تن ماهی برای کشورهای عربی

خرید کنسرو تن ماهی برای کشورهای عربی

ایران یک کشور قوی در عرصه صادرات است و همین امر باعث شده که کشورهای عربی زبان خواهان محصولات ایرانی باشند،کنسرو تن ماهی با برندهای اورگانا،گراتیس،تاپسی و گلدن لوکس در طعم های متفاوت از جمله شویدی،زیتونی،دودی،فلفلی و ساده با استفاده از ماهی هوور درجه یک امروز بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی های ایران برای صادرات به این کشورها هستند.برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید کنسرو تن ماهی برای کشورهای عربی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید