خرید کنسرو برگ مو تازه واورگانیک

قیمت کنسرو برگ مو در بازار ایران،فروش کنسرو برگ مو ارزان،مرکز پخش عمده کنسرو برگ مو،خرید اینترنتی کنسرو برگ مو.

خرید کنسرو برگ مو تازه واورگانیک

کنسرو برگ مو

درخت انگور را “تاک” یا “مو” نیز می‌گویند.برگ مو دارای ساکاروز، لوولز(Levulose)، اینوزیت (Inosite)، کوئرستین، کاروتن، اجسام تانیک، بتائین، تارتاریک اسید، مالیک اسید، اسکوربیک اسید، پتاسیم، آهن و سیلیکون است.با رویش درختان انگور، برگ های مو بیش از هر چیز جلب توجه کمی کند.اما آیا می دانید برگ مو علاوه بر ارزش غذایی خواص درمانی بسیاری دارد؟وتنها روش نگهداری برگ مو این است که به صورت کنسرو برگ مو نگهداری شود که در ادامه طرز تهیه کنسرو برگ مو را توضیح خواهیم داد.

خرید کنسرو برگ مو تازه واورگانیک

طرز تهیه کنسرو برگ مو

  • ابتدا برگها را شسته و چند چند دسته می کنیم سپس برگها را مثل رولت می پیچیم و داخل شیشه می گذاریم تا زمانی که شیشه پر شود. پیچیدن برگها به این خاطر هست که در شیشه بتوانیم برگهای زیادی جا بدهیم.
  • آب را جوشانده و نمک را اضافه کرده و بعد از خنک شدن آب نمک، روی برگها می ریزیم تا شیشه ها پر شود و درب شیشه ها را می بندیم.
  • در یک قابلمه بزرگ که پر از آب کردیم و آب را به جوش آوردیم شیشه ها را قرار می دهیم و به مدت 15 دقیقه شیشه های محتوی برگها را می جوشانیم سپس  شیشه ها را از داخل قابلمه در آورده و می گذاریم تا سرد شوند بعد در جای دلخواه و در هر دمای به مدت خیلی طولانی نگه می داریم.
  • منظور از شیشه مخصوص این است که شیشه نه شکستگی داشته باشد و نه ترکیدگی و همچنین درب شیشه فلزی باشد و درب هم نه زنگ زدگی داشته باشد و نه خراشیدگی کاملاً سالم باشد من از شیشه های سس و مربا اسفاده کردم.
  • نمک استفاده شده در کنسرو برگ مو خیلی کم است به حدی که وقتی آب را چشیدیم نمک آن احساس شود اما شور نباشد.
  • برگهای استفاده شده بهتر است تازه و لطیف و از نوع برگ انگور کشمشی باشد و همچنین رنگ برگ سبز روشن باشد.

خرید کنسرو برگ مو تازه واورگانیک

خواص کنسرو برگ مو

  • بیشترین خاصیت کنسرو برگ مو به فیبرهای موجود در آن بر می گردد. البته میزان فیبر در برگ های لطیف تر نسبت به برگ های ضخیم تر کمتر است.
  • برگ انگور حاوی مواد معدنی روی است که می تواند از مخاط روده محافظت کند. این مکانیزم به روده کمک می کند که به سرعت التیام یابد وقتی که مخاط مانند مشکل اسهال وجود دارد.
  • در ضمن، هر چه قدر رنگ سبز برگ ها تیره تر باشد، بتاکارون(پیش ساز ویتامین A)بیشتری خواهد داشت.
  • آنتی اکسیدان های موجود در برگ های انگور می توانند مانع از جهش سلولی سرطان و جلوگیری از رشد تومور شوند. از طریق مکانیزم مبارزه با رادیکال های آزاد عمل می کنند.
  • برگ انگور منبع خوبی از کانی منگنز می باشد. این کانی نقش مهمی در تشکیل بافت غضروفی دارد.برای کاهش اصطکاک ممکن است از ورم مفاصل استفاده شود.
  • کلسیم موجود در برگ های انگور مزایای تقویتی برای دندان ها دارند. این کانی برای تشکیل و حفظ دندان های سالم مورد نیاز است.

خرید کنسرو برگ مو تازه واورگانیک

خرید کنسرو برگ مو تازه واورگانیک

کنسرو برگ مو یکی از کنسرو های خوشمزه و پرفروش در بازار ایران است این کنسرو خوشمزه ک خواص فوق العاده زیادی دارد در شیشه ها یا قوطی های 500 و 1000گرمی بسته بندی می شود و در بازار ایران با قیمت بالایی به فروش می رسد کنسرو برگ مو در فروشگاه اینترنتی ما با قیمت فوق العاده عالی و مناسب نسبت به بازار ایران به فروش می رسد فقط کافیست شما یکبار از فروشگاه ما کنسرو برگ مو را تهیه کنید و تفاوت فروشگاه ما با بقیه را متوجه خواهید شد چون ما کنسرو برگ مو را مستقیم و با همان قیمت کارخانه در اختیار شما قرار خواهیم داد برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید