خرید و فروش کنسرو ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید…

بازار کنسرو ماهی

قیمت کنسرو ماهی

خرید و فروش کنسرو ماهی

امروزه تن ماهی به دلیل سرعت در آماده شدن و طعم لذیذ، مورد علاقه و سلیقه ذائقه تمامی افراد قرار گرفته است.کارخانجات زیادی در زمینه تولید تن ماهی فعال می باشند و انتخاب بهترین برند، توسط مشتریان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تولید تن ماهی مرغوب و با کیفیت و البته استاندارد بسیار مهم بوده و مصرف تن ماهی غیر استاندارد بسیار خطرناک است. در صورتی که تن ماهی به خوبی بسته بندی نشود و قبل از مصرف نیز به خوبی در آب جوشانده نشود، می تواند منجر به مرگ افراد گردد.در بحث مقایسه سلامت و کیفیت ماهی شمال و جنوب، می توان گفت، مسئله منطقه ی پرورش ماهی، خیلی حائز اهمیت در کیفیت آن نیست، بلکه آبی که ماهی در آن پرورش می یابد و غذایی که مصرف می کند، در سلامت آن تاثیر بسزایی دارد. بنابراین نمی توان گفت ماهی جنوب از کیفیت بالاتری نسبت به ماهی شمال برخوردار است.امروزه کیفیت تن ماهی تولید شده در داخل به درجه ای رسیده که در بازار جهانی میتوان از آن سخن گفت. تن ماهی صادراتی از تولیدات درآمدزا در کشور محسوب شده و کشور های مورد هدف برای صادرات تن ماهی و سایر محصولات آبزی، آلمان، استرالیا، ژاپن، سوئیس، کانادا، روسیه،عراق ارمنستان، آذربایجان، قطر و کویت است.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بازار کنسرو ماهی و قیمت کنسرو ماهی بیشتر آشنا کنیم.

خرید و فروش کنسرو ماهی

این روزها خرید و فروش عمده کنسرو ماهی بسیار بالاست و مشتری های بسیار زیادی در بازار به دنبال خرید و فروش تن ماهی هستند تا بتوانند درآمد کسب کنند.در این مسان به دلیل دخالت واسطه ها در امر خرید و فروش تن ماهی ما دست واسطه ها را کوتاه کرده ایم و انواع تن ماهی را با کیفیتی عالی درب کارخانه به فروش می رسانیم تا دست واسطه ها را کوتاه کنیم.

بازار کنسرو ماهی

خرید و فروش کنسرو ماهی

کنسرو ماهی به دلیل خواص فوق العاده زیاد و طعم و مزه عالی که دارد این روزها طرفداران بسیاری را هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد و توانسته بازار را در دست بگیرد و این روزها پر طرفدارترین و پر فروش ترین غذای آماده بازار باشد.در بازار کنسرو ماهی برندهای مختلف با طعم ها و وزن های خمختلفی هستند که هر کدام با قیمت های متفاوتی بسته به نوع ماهی و روغن استفاده شده در خط تولید آن به فروش می رسند.

قیمت کنسرو ماهی

خرید و فروش کنسرو ماهی

کنسرو ماهی این روزها در بازار ایران بیشتر با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با درب کلیددار مشتری های عمده بسیاری را دارد.اگر به دنبال خرید کنسرو ماهی درجه یک با ماهی هوور٬گیدر٬زرده یا مارلین هستید می توانید با ما ارتباط بگیرید و انواع کنسرو ماهی مرغوب و درجه یک مانند تاپسی٬اورگانا٬مکنزی٬گلدن لوکس و تحفه را به صورت عمده به قیمت تولید از درب کارخانه خریداری کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید