خرید و فروش طعمه ماهی درجه یک

خواص طعمه ماهی

هرچه طعمه ماهیگیری شما تازه تر باشد و از کیفیت برتری برخوردار باشد بیشتر نظر ماهی جلب طعمه ماهیگیری میگردد. ماهی ها نیز همچون انسان ها به دنبال غذای تازه و مفید میگردند کپور از بین تمام ماهیها این قدرت استثنایی را دارد که با مزه کردن طعمه از خواص آن باخبر شود چرا که کپور از بینایی محدودی برخوردار بوده و در عمق زیاد آب بینایی زیاد موثر نیست و همچون دیگر جانداران با افزایش سن بینایی نیز رو به زوال می رود.. اما این خاصیت تشخیص فقط به تازگی طعمه ختم نمی گردد زیرا این ماهی باهوش به ظاهر خنگ قدرتی عجیب در تشخیص پروتئینها و ویتامینها و چربیها دارد فکر نمی کنم که موجودی همتای این ماهی وجود داشته باشد که چنین قدرتی دارا باشدبسیاری از متخصصان و افراد با تجربه در این کار اظهار داشته اند که ماهیگیری می تواند استرس را از فرد دور کند. همچنین با آشنا شدن با طبیعت و محیط اطراف خود، ذهن شما از درگیری های روزمره منحرف می شود. در نتیجه استرس ها و فشارهای ذهنی کاسته می شوند.قطعا افراد ماهیگیری را به تنهایی و تک نفره انجام نمی دهند. این کار به نوعی تیمی محسوب می شود. در نتیجه مهارت های ارتباطی و اجتماعی فرد را ارتقا می دهد.ماهیگیری یک عادت هیجان انگیز است که می تواند برای تمام سنین مناسب باشد. مثلا شما می توانید فرزندان و یا مادربزرگ و پدربزرگ خود را به ماهیگیری دعوت کنید.

خرید و فروش طعمه ماهی درجه یک

بهترین طعمه ماهی کدام است؟

فرقی ندارد که از دریاچه، جوی، استخر، رودخانه یا هرجای دیگر ماهی بگیرید. گاهی اوقات این مکان نزدیک به آب تازه می باشد.ماهیگیری آب تازه برای افراد تازه کار بسیار مناسب است و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.تقریبا 40 درصد از ماهی ها به آب های تازه تعلق دارند. مثل مایه سالمون، گربه های، باس یا نوعی مایه خاردار دریایی و قزل آلا. حال خودتان انتخاب کنید که این ماهی ها را به صورت یخ زده از غاره خریداری کنید یا اینکه آنها را از آب های تازه بگیرید.این نوع ماهیگیری می تواند در هر کرانه یا ساحلی انجام شود. بهترین حالت این است که این ساحل نزدیک به آب شور یا آب تازه باشد. البته که از انواع قبلی کمی تخصصی تر است.اگر عاشق هوای سرد هستید، می توانید ماهیگیری در یخ را انتخاب کنید. یخ باید به قدری ضخیم باشد که بتوایند روی آن راه بروید. در نتیجه باید تجهیزات شما کمی خاص تر باشد. همچنین ممکن است به یک دیلم برای شکافتن یخ نیاز پیدا کنید.در حال حاظر بهترین نوع طعمه تایگرناتس نتم دارد که در ابتدا محوطه ماهیگیری را به اصطلاح دون پاشی می کنید و بعد از چند روز بزرگترین ماهی را صید می کنید.

خرید و فروش طعمه ماهی درجه یک

فروش فوق العاده طعمه ماهی با قیمت مناسب

امروز شرکت آوین کنسرو تنها شرکت حوزه کنسروجات است که انواع محصولات دریایی و انواع طعمه ماهی را با قیمت مناسب در فروشگاه های اینترنتی خود در سراسر کشور به فروش می رساند. طعمه ماهی(تایگرنات)یک طعمه فوق العاده عالی و لذیذ برای ماهی است که به محض خوردن آن طعمه ماهی شکار می شود.این طعمه ماهیگیری به عنوان طعمه جادویی در کشورهای اروپایی شناخته می شود از این رو هم قیمت مناسبی دارد و هم خواص فوق العاده دارویی دارد برای امتحان و ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس بگیرید.

خرید و فروش طعمه ماهی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید