خرید مستقیم تن ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید عمده تن ماهی ارزان

پخش عمده تن ماهی

خرید مستقیم تن ماهی

تن ماهی یکی از کنسرو های بسیار پر مصرف است که می توان آن را به عنوان ناهار و شام مورد استفاده قرار داد. تن ماهی انواع مختلفی دارد که می توان به تن ماهی جنوب، کنسرو ماهی هوور، کنسرو ماهی گیدر،و … اشاره کرد. تن ماهی ساردین یکی از تن های بسیار محبوب است.ماهی های مورد استفاده برای تن مخصوص هستند. ماهی تن شامل ماهی آلباکور، ماهی بلوفین، ماهی گیدر، ماهی ماکرل، ماهی هوور، ماهی زرده، و … می باشد که هر کدام طعم و رنگ متفاوتی دارند. تنها چهار نوع از این ماهی ها در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. که در میان آن ها ماهی هوور و گیدر از گران ترین و مرغوب ترین ماهی های تن محسوب می شوند.ارزش غذایی تن ماهی ساردین بسیار زیاد می باشد. این نوع تن ماهی سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی می باشد که می توان به کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن، روی، مس، انواع ویتامین ها و … اشاره کرد. همچنین این نوع تن شامل کالری، کربوهیدرات ها، پروتئین، چربی و … می باشد.به عنوان مثال میزان کالری موجود در یک کنسرو ماهی ساردین حدود ۱۸۰ کیلوکالری می باشد، همچنین میزان پروتئین بیش از ۲۴ گرم، کلسترول آن کمتر از ۱ میلی گرم، کلسیم کمتر از ۱ میلی گرم، آهن بیشتر از ۲ میلی گرم، پتاسیم موجود در آن کمتر از ۱ میلی گرم و … می باشد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید عمده تن ماهی ارزان و پخش عمده تن ماهی در بازار بیشتر آشنا کنیم.

خرید مستقیم تن ماهی

تن ماهی با توجه به ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد این روزها بازار فروش خوبی را دارد و هر روز ما در بازار شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک با کیفیت ها و قیمت های بسیار عالی هستیم.

خرید عمده تن ماهی ارزان

خرید مستقیم تن ماهی

بازار تن ماهی همیشه پر مشتری بوده و در بازار تن ماهی افراد مختلفی به دنبال با کیفیت بودن برند های تولید شده هستند و افراد مختلفی هم فقط برایشان قیمت تمام شده تن ماهی مهم است و به دنبال ارزان ترین برندهای تن ماهی هستند.خرید عمده انواع تن ماهی ارزان قیمت عمدتا از طریق مراکز پخش و عرضه تن ماهی امکان پذیر می باشد و شما می توانید ارزان ترین برندهای تن ماهی را از مجموعه آوین کنسرو به قیمت تولید خریداری کنید.

پخش عمده تن ماهی

خرید مستقیم تن ماهی

پخش کننده های عمده تن ماهی در ایران عمدتا در بازار بزرگ تهران و بازارهای بزرگ شهرهای پر جمعیت قرار دارند که عمده تولیدات کارخانه را با قیمت های بسیار مناسب در بازار به فروش می رسانند.پخش عمده انواع تن ماهی عمدتا از درب کارخانه٬به صورت اینترنتی و ….به فروش می رسند.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید