خرید عمده کنسرو ماهی شونتون 180 گرمی مرغوب

مستحکم کردن استخوان ها با خوردن کنسرو ماهی

استخوان های قوی تر شما را کم تر مستعد شکستگی یا پوکی استخوان در سنین پیری می کند. شاید برایتان جالب نباشد اما لازم است تا فرصت دارید با تقویت استخوان ها ضریب اطمینان از داشتن اسکلت قوی در سن پیری را بالا ببرید.چربی های مفید برای استخوان های قوی و سالم ضروری هستند. روغن های ماهی مانند EPA و DHA (دو نوع از اسید چرب های امگا ۳) باید در رژیم روزانه شما گنجانده شوند. منابع عالی از چربی های مفید و مناسب برای استخوان ها شامل ماهی هالیبوت، شاه ماهی، سالمون، ساردین، تن و قزل آلا هستند.ماهی هوور و گیدر و دیگر ماهی های پرچرب حاوی مواد مغذی تقویت کننده عضلات هستند. این ماهی ها ویتامین دی دارند که برای جذب کلسیم در بدن استفاده می شود. این ماهی ها مقادیر زیاد اسید چرب امگا ۳ هم دارند که برای استخوان ها مفید است. مکمل های روغن ماهی جلوی کاهش تراکم استخوان در زنان را می گیرند و به پیشگیری از پوکی استخوان کمک می کنند.کلسيم يکی از مواد معدنی است که نقوش بسیاری را در بدن ايفا می‌کند. اين ماده نه تنها در ساختمان استخوان‌ها و دندان‌ها نقش اساسی ايفا می‌کند، بلکه آنزيم‌های بسياری نيز به اين ماده حياتی برای ساخته شدنشان نياز دارند. کلسيم يکی از عوامل انعقاد خون است و ضمنا در انتقال پيام‌های عضلانی و عصبی نقش مهمی ايفا می‌کند. مقدار کلسيم خون بشدت و بطور دقيق توسط سيستم‌های کنترل بدن مورد بررسی و تنظيم قرار می‌گيرد تا اندازه آن بطور دقيق در خون حفظ شود؛ زيرا هرنوع کاهش و يا افزايش کلسيم در خون، منجر به مشکلات قلبی – تنفسی حاد و لطمات جدی و حتی مرگ فرد می‌گردد.

خرید عمده کنسرو ماهی شونتون 180 گرمی مرغوب

کاهش کلسترول با کنسرو تن ماهی

برای افزایش سطح کلسترول خوب در خون، از ماهی پرچربی مانند آزاد و قباد که سرشار از اسیدهای چرب «امگا ـ 3» هستند باید استفاده شود. در یک مطالعه، افرادی که سطح کلسترول شان طبیعی بود به مقدار زیادی ماهی آزاد را به مدت 40 روز هنگام نهار و شام مصرف کردند. به این ترتیب سطح کلسترول خوب آنها به مقدار قابل توجهی بالا رفت. در ماهی های پرچرب، عاملی وجود دارد که به سرعت بر روی کلسترول و بیماری های قلبی و عروقی تأثیر می گذارد.شرکت کنندگان در آزمایش فوق، روزانه نیم کیلو ماهی آزاد مصرف می کردند. اما محققین معتقدند که حتی مصرف مقدار کمی ماهی آزاد باعث اندکی افزایش در سطح کلسترول خوب می شود. اگر میزان کلسترول خوب از حدود طبیعی کمتر باشد، با خوردن ماهی این میزان بالا می رود. چون عامل مؤثر در بالا بردن سطح کلسترول خوب اسیدهای چرب «امگا ـ 3» است، لذا آن دسته از ماهی هایی که سرشار از روغن ماهی باشند (مانند قباد، ساردین، حلوا، شیر، شاه ماهی، تن) باعث افزایش سطح کلسترول خوب می گردند. میزان تری گلیسرید نیز با خوردن این گونه ماهی ها کاهش می یابد.

خرید عمده کنسرو ماهی شونتون 180 گرمی مرغوب

عرضه انواع کنسرو ماهی شونتون 180 گرمی

شرکت آوین کنسرو یک شرکت معمولی نیست ما یک شرکت فوق العاده بزرگ با کادری مجرب و با جدیدترین متد روز دنیا انواع کنسروجانت به خصوص کنسرو ماه شونتون را با یک کیفیت بالا تولید می کنیم.کنسرو ماهی شونتون با ماهی هوور درجه یک تولید و با طعم های مختلف و در قوطی های 120 و180گرمی پر می شود و نحوه عرضه کنسرو ماهی شونتون به شکل زیر است:

  • مراجعه به سوپر مارکت های شهرتان
  • رفتن به فروشگاه های زنجیره ای مانند کوروش،رفاه،شهروند و……
  • مراجعه به مراکز پخش و عمده فروشی هایی که این محصولات را تخفیف عرضه می کنند.
  • مراجعه به نمایندگی های معتبر آوین کنسرو در سراسر ایران
  • خرید آنلاین از سایت فروشگاه
  • تماس با کارشناسان فروش خبره ما و گرفتن مشاوره و ثبت سفارش به آنها

خرید عمده کنسرو ماهی شونتون 180 گرمی مرغوب

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید