خرید صدف خوراکی تازه

طرز تهیه صدف خوراکی

در يک قابلمه بزرگ روغن بريزيد و روی حرارت زیاد قرار دهيد. هنگامیکه روغن داغ شد سير، پیازچه، زنجبيل و فلفل چيلی را اضافه کنيد. مواد را به مدت 1 تا 2 دقيقه تفت دهید تا عطر آنها بلند شود.صدف ها و ماهی سالمون قرمز را اضافه کنيد و هم بزنيد تا به روغن و ساير مواد آغشته شوند.سرکه، ماء الشعیر، و برگ های ليموی کفير را بیافزایید.درب قابلمه را بگذاريد و صدف ها را بپزید تا باز شوند، حدود 5 تا 7 دقيقه. صدف هايی که باز نشدند را دور بریزید.صدف ها را تقسیم کرده به همراه عصاره آنها در کاسه های مخصوص پذیرایی بريزيد و روی آن گشنيز خرد شده بپاشيد.در صدف ها از جمله صدف چروک بخش داخلی آن که نرم است مورد استفاده برای طبخ قرار میگیرد.اصولا صدف و میگو و ماهی باید کم پخته شود زیرا با حرارت زیاد بافت گوشت سفت میشود و حالت نرمی و لطافت خود را از دست میدهد.دو دقیقه برای تفت دادن یا حرارت دادن صدف ها کافیست .در سوپ ها و موارد آب پز نیز در انتها صدف را به مایعاتی که سبزیجات پخته دارند اضافه میکنند.

خرید صدف خوراکی تازه

قیمت صدف خوراکی تازه

صدف و ماهی سوف شمال را می توان با پوسته یا بدون آن بصورت فیله طبخ کرد. آنها همچنین یک ماده غذایی کامل و مغذی هستند. مزایای مختلف سلامتی آنها را می توان به ارزش غذایی آنها در زیر بیان کرد. مشخصات غذایی آنها شامل ویتامین A ، ویتامین های گروه B مانند فولات و B12 ، مواد معدنی مانند فسفر ، روی،سلنیوم و منگنز و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 است. یک منبع عالی پروتئین، کم کالری و چربی کم است.چربی های اشباع شده مضر در صدف بسیار کم و میزان بالایی اسیدهای چرب امگا3 آن سبب قلب سالم می شود. براساس تحقیقات انجام شده توسط انجمن قلب آمریکا، اسیدهای چرب امگا 3، به ویژه آنهایی که در ماهی و صدف موجود هستند، از علل اصلی محافظت کننده قلب و عروق هستند.این اسیدهای چرب اشباع نشده  با توجه به کاهش خطر ابتلا به ضربان قلب غیر طبیعی و همچنین  کاهش میزان تری گلیسیرید و چربی در جریان خون سبب سلامت قلب می شوند. بنابراین از این طریق خطر حمله قلبی یا مرگ ناگهانی به دلیل بیماری قلبی را کاهش می دهند.با توجه به خواص گفته شدهمی توان گفت صدف خوراکی با هر قیمتی هم به فروش برسد ارزش دارد.برای اطلاع از قیمت ها با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید صدف خوراکی تازه

خرید صدف خوراکی تازه

در صدفهای خوراکی هیچ اسید چرب ترانسی وجود ندارد و دارای میزان زیادی امگا 3 و امگا 6 هستند ، که در درمان بیماریهای قلبی ، عروقی ، سرطان و ورم مفاصل کاربرد دارند. منبع بسیار غنی از ویتامین های ضروری بدن نظیر ویتامین B12 ، B6، B3، B2 ،B1، A، C ،D می باشند. با مصرف صدفهای خوراکی میزان کالری کمی وارد بدن می شود و سرشار از مواد معدنی کلسیم ، فسفر ، منگنز ، آهن و … هستند.چربی و کالری صدف خوراکی بسیار اندک می باشد و همین خاصیت باعث می شود این غذای فوق العاده جز یکی از سالم ترین غذاهای موجود در رستوران های دنیا باشد.تنها راه سفارش و خرید صدف خوراکی فقط تماس با ما یا پیام دادن در واتساپ است تا سفارش شما را ثبت کنیم و با صید صدف خوراکی تازه در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

خرید صدف خوراکی تازه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید