خرید تن ماهی درجه یک از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید مستقیم تن ماهی از کارخانه

قیمت کنسرو تن ماهی با کیفیت

خرید تن ماهی درجه یک از تولیدی

کنسرو فیله ماهی از آن دسته از محصولات دریایی می باشد که به علت سلامت طبیعی و خواص فراوانی که دارد مورد توجه بسیاری از خانواده ها و مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.فیله که دارای گوشت سفید و تیکه ای می باشد که جزء غذا های گر مصرف در کشورمان است که سرشار از مواد معدنی و انواع ویتامین ها می باشد.کنسرو فیله ماهی سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین ها می باشد. مواد معدنی فیله یکی از بهترین منبع اسید های چرب امگا ۳ در جهان می باشد. این کنسرو فیله برای بدن و مغز بسیار مهم می باشد. مواد معدنی داخل کنسرو فیله ماهی برای همه ی افراد در همه سنین مناسب می باشد.به همین دلیل این روزها مادران شیرده و ورزشکاران در برنامه غذایی خود جای داده اند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید مستقیم تن ماهی از کارخانه و قیمت کنسرو تن ماهی با کیفیت بیشتر آشنا کنیم.

خرید تن ماهی درجه یک از تولیدی

صنایع غذایی آوین کنسرو این روزها تولید کننده انواع کنسرو تن ماهی با کیفیت و درجه یک با ماهی هوور و زرده است که این روزها توانسته ان.اع طعم های تن ماهی مانند دودی٬شویدی و زیتونی٬فلفلی٬در روغن گیاهی و دو طعم متفاوت در قلیه ماهی و قلیه میگو ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی را با درب کلیددار روانه بازار می کند.

خرید تن ماهی درجه یک از تولیدی

خرید مستقیم تن ماهی از کارخانه

همیشه کنسرو تن ماهی در بین مردم طرفداران بسیاری را داشته است و صنایع غذایی آوین کنسرو توانسته بهترین و با کیفیت ترین برندها را روانه بازار کند.تمامی کارخانجات و شرکت های تولیدی کنسرو تن ماهی برندهای بسیار زیادی را در سراسر کشور تولید می کنند و از طریق نمایندگی و مراکز پخش انواع طعم ها را راهی بازار های داخلی و خارجی می کنند.تمامی خریداران دغدغه خرید مستقیم تن ماهی را دارند که با قیمت کمتری خریداری کنند و هم اینکه بدون دخالت واسطه خریداری کنند و از خرید بدون واسطه خود سود ببرند.

خرید تن ماهی درجه یک از تولیدی

قیمت کنسرو تن ماهی با کیفیت

در حال حاظر قیمت مواد اولیه کنسرو تن ماهی بسیار بالا رفته و انواع برندهای کنسرو تن ماهی با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند.کنسرو تن ماهی با ماهی هوور بیشترین قیمت را در بازار دارد طوری که امروز برندهای کنسرو تن ماهی در بازار با قیمت بالای ۲۵ هزارتومان به فروش می رسند شما عزیزان برای ثبت سفارش و استعلام از قیمت ها و انواع برندهای کنسرو تن ماهی فقط کافیست با ما تماس بگیرید و بهترین ها را با کمترین قیمت خریداری کنید.

خرید تن ماهی درجه یک از تولیدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید