خرید تن ماهی تازه از جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید…

فروش تن ماهی در روغن گیاهی

قیمت تن ماهی با تخفیف

خرید تن ماهی تازه از جنوب

این روزها بازار پرتلاطم است و هیچ کس از بالا یا پایین رفتن قیمت ها خبر ندارد،کنسرو تن ماهی یکی از محصولات پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی است به همین دلیل مراکز پخش و عمده فروش ها به دنبال انواع تن ماهی با برندها و طعم های مختلف هستند.اگر مشغله کاریتان زیاد است؟اگر به دنبال یک غذای آماده با کیفیت هستید؟اگر به دنبال تنواع غذایی هستید؟اگر از خوردن غذای خانگی خسته شده اید؟ما به شما انواع تن ماهی را معرفی می کنیم غذایی پر خاصیت که تمام خواص ماهی تازه را دارد و امروز اگر به دنبال تن ماهی هستید که با کیفیت و در روغن گیاهی پر شده باشد با ما همراه باشید تا بهترین برندهای بازار را به شما معرفی کنیم.

خرید تن ماهی تازه از جنوب

فروش تن ماهی در روغن گیاهی

همه غذاهای کنسرو شده از جمله تن ماهی به دلیل شرایط تولید آن ها و نبود هوا درون قوطی کنسرو می توانند نوعی باکتری تولید کنند که سم خطرناکی را وارد غذا می کند. بنابراین قبل از باز کردن قوطی کنسرو باید از سلامت آن مطمئن شوید. راه های مختلفی برای تشخیص سالم بودن تن ماهی وجود دارد. امروزه غذاهای کنسرو شده به دلیل سرعت بالای آماده شدن بسیار استفاده می شوند. مخصوصا دانشجوها که وقت زیادی برای درست کردن غذا ندارند به خوردن کنسرو رو آورده اند.معمولا همه افراد زمانی که برای خرید می روند، برای روزهایی که ممکن است زمانی برای غذا درست کردن ندارند تعدادی کنسرو می خرند و در منزل نگهداری می کنند. اگر شما تن ماهی یا هر کنسرو دیگری را خریدید باید برای سالم ماندن، آن را در جای خشک و تاریک مانند کابینت نگهداری کنید. قوطی های کنسرو ماهی در بیرون یخچال فاسد نمی شوند. ممکن است اگر تن ماهی را داخل یخچال بگذارید رطوبت داخل آن باعث زنگ زدگی قوطی کنسرو و در نتیجه فاسد شدن آن شود.

خرید تن ماهی تازه از جنوب

 

قیمت تن ماهی با تخفیف

این همه خواصی که ماهی و روغن موجود در تن ماهی دارد باعث شده که امروز در بین مردم علاقه مندان زیادی داشته باشد برندهای معروفی همچون تاپسی،اورگانا،گلدن لوکس،گراتیس،درج،پنجره،میروتن و شیما تن پرفروش ترین تن های بازار هستند که در انواع قوطی های گرد و مستطیلی در اندازه های 120،180 و 240 گرمی به بازار عرضه می شوند و امروز به دلیل کیفیت بالای ماهی هوور در این تن ماهی ها و فیله بودن ماهی های درون قوطی برای صادرات نیز ارسال می شوند و شما عزیزان در صورت خرید عمده می توانید از تخفیفات ما که ارسال بار رایگان می باشد استفاده کنید.

خرید تن ماهی تازه از جنوب

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید