خرید انواع کنسرو زیتون به قیمت کارخانه

فروش انواع کنسرو زیتون ارزان،قیمت انواع کنسرو زیتون در ایران،خرید اینترنتی انواع کنسرو زیتون،مرکز پخش عمده انواع کنسرو زیتون.

خرید انواع کنسرو زیتون با قیمت کارخانه

انواع کنسرو زیتون از نظر مصرف

زیتون خوراکی برای مصرف به دو صورت در بازار وجود دارد 1) شکسته 2) کنسروی،

جالبه که بدونین طبیعی ترین و سالم ترین نوع زیتون همین زیتونه . حالا فکر میکنید چرا ؟ خوب الان برای شما توضیح می دهم : در زمان قدیم وقتی که زیتون رو

از درخت می چیدن و بعد از حمل اون به منازل ، کنار جاده اون رو باد میدادن تا برگهاش از اون جدا بشن و بعد خانمها سفره هایی را در حیاط پهن می کردن

و روی اون می نشستن و با استفاده از دو عدد سنگ ، یکی زیر ویکی رو زیتون رو می شکستن ( که البته امروزه زحمت این قسمت بر عهده قلتکهای مخصوص افتاده ).

خرید انواع کنسرو زیتون با قیمت کارخانه

زیتون کنسروی

وقتیکه اسم این مدل زیتون میاد غالبا تصور افراد به سمت زیتونهای کنسروی کارخانه ای می ره که البته غلط هم نیست ولی تعریف زیتون کنسروی خیلی جامع تر از این حرفهاست.زیتون کنسروی در تعریف ما شامل کلیه زیتونهای غیر شکسته میشود، در حقیقت یعنی هم زیتون های کنسروی کارخانه ای و هم کلیه زیتون های نشکسته ای که به صورت فله در بازار وجود داره رو شامل میشود. لازم به ذکر است که بدونین تلخی این نوع زیتون رو با استفاده از سود سوزآور یا همون Na OH از بین می برند البته این روش در همه جای دنیا مرسوم بوده و روش بی ضرری است (برای اطلاعات بیشتر به قسمت شیرین سازی زیتون مراجعه کنید) زیتون های کنسروی هم انواع گوناگونی دارن که مربوط به گونه های مختلف اونها میشود.

  • زیتون شکسته شده
  • زیتون کنسروی
  • زیتون خام چیده شده از درخت

خرید انواع کنسرو زیتون با قیمت کارخانه

 

خرید انواع کنسرو زیتون به قیمت کارخانه

همان طور که می دانید زیتون به دو گونه‌ی زیتون سیاه و زیتون‌ سبز تقسیم می‌شود و تنها تفاوت بین آنها، رسیدگی‌شان است. زیتون‌ها به خاطر طعم تلخ خود نمی‌توانند مستقیماً بعد از چیده شدن از درخت خورده شوند و باید با نمک، آب، روغن و یا آب قلیا پرورده شوند تا قابل خوردن شوند.به خاطر همین امروز انواع کنسرو زیتون طرفداران زیادی دارد ودر بازار ایران با قیمت های مختلف به فروش می رسد ودر فروشگاه مانیز در قوزی های 100 تا 1000گرمی انواع زیتون بسته بندی می شود و با قیمت بسیار پایینی نسبت به بازار  به فروش می رسد،لازم به ذکر است که محصولات ما مستقیم از درب کارخانه به دست مشتری می رسد.

  • زیتون کنسروی و زیتون شکسته ایرانی درشت 50گرم    15000تومان
  • زیتون پرورده                                                          14000تومان
  • زیتون عسلی بدون هسته                                       13500تومان
  • زیتون کنسروی وارداتی50گرم                                   18000تومان
  • زیتون کنسروی و زیتون شکسته ایرانی50گرم              8000تومان
  • زیتون کنسروی و شکسته ریز ایرانی50گرم                 11000تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید