خرید ارزان کنسرو برای سگ دربازار

فروش کنسرو سگ در ایران،قیمت کنسرو سگ در بازار ایران،خرید اینترنتی کنسرو سگ،مرکز پخش عمده کنسرو سگ به قیمت کارخانه.

خرید ارزان کنسرو برای سگ دربازار

 

کنسرو سگ

کنسرو سگ برخلاف غذاهای خشک که آبشون رو از دست دادن و حسابی مخلوط شدن، بافت اصلی خودشون رو که به گوشت واقعی نزدیکه، حفظ کردن و به دلیل رطوبت بالا، نسبت به غذاهای خشک عطر و طعم بیشتری دارن و خوش خوراک تر هستن.در لیست بهترین غذای سگ طیف وسیعی از غذاها قرار می گیرند. غذاهایی مانند گوشت، مرغ، جگر و ماهی به عنوان منبع پروتئین، برنج و سیب زمینی بعنوان کربوهیدرات، هویج و سبزیجات بعنوان منابع ویتامینی که از هر ۳ گروه می بایست در یک وعده غذایی موجود باشد.به صورت کنسرو و یا غذای خشک و نیمه خشک در دسترس می باشد.این غذاها از ارزش غذایی مناسبی برخوردار بوده و متعادل می باشد و مصرف آنها طبق دستورالعمل کارخانه بسیار مفید است.غذای خشک باید به همراه میزان فراوانی آب داده شود.

خرید ارزان کنسرو برای سگ دربازار

نکاتی درباره غذا دادن به سگ ها

  • توله ها باید تا ۸ هفتگی در کنار مادر باشند . در این مدت فقط از شیر مادر استفاده می کنند.
  • در صورتی که توله ۲-۱ ماهه از مادر جدا شده می توان به ان ۵ وعده غذا در شبانه روز داد . که ۳ وعده آن باید شیر گاو ولرم همراه نان یا بیسکویت باشد و ۲ وعده دیگر غذای گوشتی همراه آب آن داده شود . حجم هر وعده باید کم باشد.
  • به سگ های بالغ نژاد کوچک می توان ۲ وعده غذا در روز داد ( یک وعده با شیر و بیسکویت در صبح و غذای اصلی در غروب ) زیرا نژادهای کوچک معده کم حجم دارند.
  • غذا بهتر است هنگام غروب داده شود.
  • پس از بلوغ توله ها (در یک سالگی) می توان ۱ وعده غذا داد (بویژه برای سگهای بزرگ)
  • در ۴ ماهگی یک وعده شیر را می توان حذف کرد ( ۳ وعده غذا در شبانه روز )

خرید ارزان کنسرو برای سگ دربازار

 

خرید ارزان کنسرو برای سگ دربازار

یکی دیگر از کنسرو های پرفروش در بازار ایران که چندوقتیست طرفداران زیادی پیدا کرده کنسرو غذای سگ است به این دلیل که امروزه برای اکثر خانواده ها جا افتاده که می توان سگ را در خانه نگهداری کرد به همین دلیل روی به غذاهای کنسروی برای سگ آورده اند قیمت کنسرو سگ در بازار ایران متفاوت است ولی همانطور که با فروشگاه اینترنتب ما آشنا هستید ما کنسرو سگ را با میانگین قیمت پایین تر نسبت به بازار و به صورت کلی و جزیی در اختیار شما قرار می دهیم.کنسرو غذای سگ در قوطی های 500و1000گرمی بسته بندی می شود و به قیمت کارخانه به شما فروخته می شود فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید