تولید کننده تن ماهی فیله ممتاز

کاهش مشکلات پوستی با تن ماهی فیله

پوست بدن در اثر کاهش ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود. پوست حالت سوختگی پیدا می کند که به دلیل نداشتن رطوبت کافی است.قسمت عمده پوست بدن از پروتئين تشکيل شده است. مولکول هاي پروتئيني نمي توانند از طريق لايه هاي سطحي پوست به داخل بافت ها نفوذ کنند. بنابراين شما بايد از طريق غذا، پروتئين مورد نيازتان را تامين کنيد. کمبود پروتئين باعث شل شدن پوست مي شود. براي حفظ سلامتي مو، پوست، دندان ها، ناخن و سفت شدن پوست بايد هر روز به مقدار کافي پروتئين مصرف کنيد.کلاژن يکي از مهمترين پروتئين هاي بافت پيوندي پوست است که در جلوگيري از ايجاد چين و چروک و برطرف کردن آن نقش مهمي دارد. غذاهاي پروتئيني حاوي کلاژن شامل آواکادو، مخمر (ما»الشعير)، حبوبات، آجيل، کنجد، دانه آفتابگردان وغلات سبوس دار است. ساير غذاهاي پروتئيني که باعث مي شوند، بدن بين سلول هاي جديد و سلول هاي مرده پوستي تعادل برقرار کند، شامل: تن ماهي فیله، مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، شير و لبنيات، جوانه گندم و پروتئين هاي گياهي است.

تولید کننده تن ماهی فیله ممتاز

مصرف ماهی بهتر است یا کنسرو آن

یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.نسبت تن ماهی با ماهی تازه مانند چای دم کرده با تی بگ یا قهوه دم شده و نسکافه فوری است! پس می تواند به عنوان یک غذای حاضر و آماده جایگزین ماهی تازه باشد.کنسرو ماهی در شرایط عادی، حاوی نگه‌دارنده و افزودنی خاصی نیست مگر اینکه با توجه به ذائقه مردم برخی افزودنی‌های مجاز مثل سبزی‌ها و ادویه‌جات یا سس و… به تن ماهی اضافه شود. مطلقاً نگه‌دارنده شیمیایی در روند کنسرو کردن استفاده نمی‌شود.پس مصرف تن ماهی به جای ماهی تازه هیچ تفاوت و ارزش غذایی متفاوتی ندارد.

تولید کننده تن ماهی فیله ممتاز

خرید تن ماهی فیله از فروشگاه های معتبر کشور

شاید برای خیلی ها سوال باشد که بهترین تن ماهی بازار را از کجا تهیه کنم؟آیا تن ماهی فیله در بازار وجود دارد؟آیا در بین تمام برندهای تن ماهی برندی است که از بقیه بهتر باشد؟شرکت آوین کنسرو یک مجموعه کاملا پویا در زمینه تولید کنسرو ماهی در ایران است که با جدیدترین متد روز دنیا محصولات با کیفیتی را روانه بازار ایران کرده است برای خرید برندهای معتبر تن ماهی فیله فقط باید به نمایندگی های معتبر آن شرکت مراجعه کرد.برندهای زیادی در ایران هستند که شما می توانید از سوپرمارکت ها،فروشگاه های زنجیره ای و مراکز عمده فروشی آنها را تهیه کنید ولی برندهای ما مانند:اورگانا،گراتیس،درج،شبدیز،سیحون،کیمبال،شونتون،اصالت،شبنم،چینود و……برندهای اصلی بازار هستند که برای ثبت سفارش می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

تولید کننده تن ماهی فیله ممتاز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید