تولید کنسرو ماهی با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت امروز تن ماهی

تولید کنسرو ماهی با قیمت مناسب

این روزها تولیدات کنسرو تن ماهی با کیفیت اهمیت فراوانی پیدا کرده است و خیلی ها در برنامه غذایی خود به دلیل خواص فوق العاده بالای کنسرو تن ماهی آن را جای داده اند و مصرف می کنند.اسید های چرب امگا ۳ از خانواده اسید های چرب اشباع نشده می باشد که سرشار از کربن است. این نوع از اسید ها برای تنظیم کردن فعالیت های بدن بسیار لازم و ضروری می باشند.لازم به ذکر است که این اسید های چرب امگا ۳ خود به خود در بدن به وجود نمی آید یعنی بدن آن را نمی سازد و ما هستیم که باید با مصرف برخی از غذا ها این اسید چرب را به بدن خود اضافه کنیم.اسید های چرب در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد ولی کنسرو تن ماهی سرشار از این نوع از اسید ها می باشد. تمامی تولیدات کارخانه ها در انواع طعم ها و وزن های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با در کلیددار می باشند.شما می توانید با مصرف مداوم این محصول، امگا مورد نظر بدن خود را تامین کنید.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی و قیمت امروز تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

تولید کنسرو ماهی با قیمت مناسب

صنایع غذایی آوین کنسرو در تولیدات خود این روزها از ماهی تازه و روغن های گیاهی درجه یک مثل روغن آفتابگردان و روغن سویا استفاده می کند تا تولیدات با کیفیت بالایی را راهی بازار کند.تمامی تولیدات ما از ماهی هوور٬زرده و ماهی مارلین درجه یک تولید و در بسته بندی های فوق العاده زیبا با طعم های فوق العاده عالی راهی بازار می شود.

تولید کنسرو ماهی با قیمت مناسب

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تولید کنسرو ماهی با قیمت مناسب

بیشترین فروش این روزهای بازار را کنسرو تن ماهی ۱۸۰ گرمی در انواع طعم های مختلف دارد.قیمت های کنسرو تن ماهی های ۱۸۰ گرمی با هم متفاوت است ولی بهترین و با کیفیت ترین کنسرو تن ماهی های ۱۸۰ گرمی با ماهی هوور درجه یک در بازار با قیمتی بالای ۲۸هزار تومان به فروش می رسد و انواع کنسرو تن ماهی با ماهی زرده و مارلین ۱۸۰ گرمی در بازار با قیمت بالای ۲۴ هزار تومان به فروش می رسند.

قیمت امروز تن ماهی

تولید کنسرو ماهی با قیمت مناسب

قیمت روزانه کنسرو تن ماهی ها با ماهی ها و طعم های مختلف با هم متفاوت است اگر در بازار بزرگ تهران چرخی بزنید می بینید که برندهای تولیدی تن ماهی بسیار زیاد هستند و هر کدام در بازار یک قیمتی دارند.برای اطلاع از قیمت روز و دقیق برندهای موجود در بازار و تولیدات مجموعه آوین کنسرو فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید