تولید تن ماهی زیتونی

آنچه در این مقاله می خوانید…

درباره ارزش غذایی تن ماهی چه می دانید؟

بزرگترین فروشگاه تن ماهی زیتونی

تولید تن ماهی زیتونی

 

كنسرو ماهی تن زيتونی از جمله محصولاتی است كه به علت سلامت طبيعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسياری از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است. در سفره‌های ايرانی معمولاً اين محصول به صورت سرد و گرم مانند انواع ساندويچ، سالادها، خوراك‌ها و يا حتی همراه با برنج از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.و صنایع غذایی آوین کنسرو سعی کرده همیشه بهترین ها را با بالاترین کیفیت تولید کند و روانه بازار کند شاید مردم تا به حال فقط کنسرو تن ماهی ساده را مصرف کرده باشند ولی این روزها انواع کنسرو ماهی طعم دار نیز در بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.با ما همراه باشید تا شما را با برترین برندهای کنسرو تن ماهی طعم دار و ویژگی های آنها بیشتر آشنا کنیم.

تولید تن ماهی زیتونی

اگر به دنبال یک کنسرو تن ماهی درجه یک و اعلا برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی هستید؟اگر به دنبال برترین تن ماهی برای ارگان های دولتی هستید؟آوین کنسرو با تولید انواع برندهای برتر و با کیفیت با نام های اورگانا،تاپسی،تحفه،میرو تن،گلدن لوکس،گراتیس و گلکسی انواع تن ماهی طعم دار را با درب آسان بازشو و یک کیفیت بی نظیر به فروش می رساند.

تولید تن ماهی زیتونی

درباره ارزش غذایی تن ماهی چه می دانید؟

تولید تن ماهی زیتونی

فرقی نمی کند که ماهی را چگونه مصرف می کنید. در هر حال برای بدن و سلامتی تان خوب هستند.البته که ماهی تن تازه لطف دیگری دارد. با ما باشید تا چند دلیل خوب برای مصرف بیشتر این ماهی بیاوریم.کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند هفته‌ای ۲ تا ۳ بار ماهی بخورید، اما بسیاری از افراد به دلیل دردسر‌هایی که پخت ماهی دارد مصرف تن ماهی را ترجیح می‌دهند. مصرف کنسرو تن ماهی می‌تواند امگا۳ و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند. جالب است بدانید کنسرو تن ماهی اگرچه مانند گوشت و مرغ یک منبع غنی از پروتئین محسوب می‌شود، اما کالری آن نسبت به کالری مرغ و کالری گوشت کمتر است و افرادی که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می‌کنند، می‌توانند کنسرو تن ماهی را به رژیم غذایی خود اضافه کنند.ماهی مخصوص کنسرو می‌تواند ماهی هوور،گیدر و ساردین باشد. این ماهی ها سبب می‌شوند قند خون شما کنترل شود و سلامت روانی شما نیز با مصرف این ماهی ها تضمین می‌شود. برای کاهش وزن و کاهش بیمارهای قلبی عروقی نیز مصرف ماهی ساردین بسیار توصیه می‌شود. تقویت پوست و سیستم ایمنی بدن تنها بخشی از مزیت‌های این ماهی خوشمزه به شمار می‌آید.

بزرگترین فروشگاه تن ماهی زیتونی

تولید تن ماهی زیتونی

آوین کنسرو با داشتن نمایندگی فروش در سراسر کشور امروز برترین برندها را با بالاترین کیفیت با انواع ماهی هوور و گیدر درجه یک و دو تولید می کند و با قیمت های بسیار پایین تر از قیمت بازار به فروش می رساند.امروز ما انواع کنسرو تن ماهی را در طعم های مختلف به خصوص تن ماهی زیتونی که فوق العاده خوشمزه و با کیفیت است را در قوطی های 180 گرمی با بسته بندی شیرینگ 24عددی روانه بازار کرده ایم برای ثبت سفارش و اطلاع دقیق از لیست قیمت انواع کنسرو تن ماهی طعم دار همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید