تولید تن ماهی با انواع ماهی ها

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی

ماهی مخصوص تن ماهی چیست؟

همیشه قبل از خوردن کنسرو تن ماهی نکاتی را که روی لیبل قوطی است را مطالعه کنید تا بتوانید درست و با کیفیت ترین تن ماهی ها را مصرف کنید و لذت ببرید.کنسرو تن ماهی را باید حتما قبل از اینکه پلمپ آن باز شود به خوبی جوشاند. جوش زدن آن باعث می شود تا اگر میکروب هایی که در درون این قوطی ممکن است وجود داشته باشد از بین برود.این کنسرو های تن ماهی امکان دارد یک نوع میکروب در درون آن بعد از پلمپ شدن به وجود آید که تنها راه از بین بردن آن جوشاندن این قوطی کنسرو تن ماهی می باشد. فروش کنسرو تن ماهی از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش امکان پذیر است و شما به راحتی می توانید هر مقداری که می خواهید به صورت عمده یا از نمایندگی های معتبر ما و یا اینکه مستقیم با یک تماس انواع طعم های کنسرو تن ماهی را در قوطی های ۱۸۰ گرمی که این روزها پرفروش ترین های بازار است خریداری کنید و لذت ببرید.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت عمده تن ماهی و ماهی مخصوص تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

صنایع غذایی آوین کنسرو به عنوان تولید کننده انواع کنسرو تن ماهی در ایران همیشه به ذنبال تولیدات خوب با مواد اولیه مرغوب درجه یک می باشد که تا امروز در بوشهر توانسته بهترین برندها را با بالاترین کیفیت ها تولید کند و روانه بازارهای بزرگ و کوچک داخل یا خارج از کشور کند.برای اطلاع از برندهای ما با ما همراه باشید.

تولید تن ماهی با انواع ماهی ها

قیمت تن ماهی

قیمت مواد اولیه تولید کارخانجات بزرگ مواد غذایی به خصوص صنعت کنسرو تن ماهی بسیار بالا رفته و تولید کنندگان با ریسک تولید می کنندچون زمانی که قیمت مواد اولیه بالا می رود خواه ناخواه قیمت یک قوطی ۱۸۰ گرمی کنسرو تن ماهی هم بالا می رود و همین امر باعث می شود که قدرت خرید مردم پایین بیاید.در حال حاظر کنسرو تن ماهی خوب و با کیفیت در بازار نزدیک به ۳۰ هزار تومان می باشد.

تولید تن ماهی با انواع ماهی ها

ماهی مخصوص تن ماهی چیست؟

همه مردم می دانند که پر فروش ترین و پر خاصیت ترین ماهی های بازار در جنوب کشور صید می شوند و امروز همان ماهی ها با نام های ماهی هوور٬زرده یا گیدر و مارلین در تولید کنسرو تن ماهی به همراه روغن های گیاهی استفاده می شوند.چون این ماهی ها می توانند تمامی املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین کنند.در حال حاظر برندهای زیر با این ماهی های نام برده تولید می شوند و با تضمین کیفیت به بازار عرضه می شوند.

  • اورگانا
  • درج
  • تحفه
  • گلکسی
  • ناخدا

تولید تن ماهی با انواع ماهی ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید