توزیع و پخش تن ماهی به قیمت کارخانه

پخش عمده تن ماهی

قیمت تن ماهی های معروفی همچون تاپسی،اورگانا،پولک،گلکسی در بازار فروش این محصول بستگی به اندازه و سایز بسته بندی این محصولات دارند. این محصولات یکی از برند های معروف در سطح کشور می باشند که طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده اند. شرکت تولید کننده تن ماهی مورد نظر با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و متخصصان مجرب یک محصول با کیفیت را به مشتریان خود در بازار ارائه می دهد. استفاده از ماهی برای هر فردی در طول هفته برای یک بار هم که شده واجب بوده است. پخش عمده تن ماهی با ارزان ترین قیمت توسط مراکز فروش در سراسر کشور وجود دارد. تن ماهی در اندازه های گوناگون تولید می شود که برای تولید آن از انواع ماهی استفاده می شود. تن ماهی خواص و فواید زیادی برای بدن دارد و به عنوان یک وعده غذایی کامل به حساب می آید.

توزیع و پخش تن ماهی به قیمت کارخانه

خرید عمده تن ماهی ارزان

صنایع غذایی آوین کنسرو با داشتن نمایندگی اکثر شرکتهای معتبر تولید کننده تن ماهی در خدمت شما عزیزان میباشد تا پاسخگوی نیازهای شما باشد.و بتواند بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی ها را به قیمت تولید درب کارخانه به شما بفروشد.امروز تن ماهی در بازار ایران قیمت های متفاوتی پیدا کرده و خرید تن ماهی ارزان کار بسیار مشکلی شده چون قیمت ماهی و قوطی تن ماهی روندی صعودی داشته و کار تولید کننده ها را با مشکل مواجه کرده است.شاید بپرسید پس ارزان ترین تن ماهی ها را از کجا بخریم؟؟شرکت آوین کنسرو در راستای مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده ها برندهایی را تولید کرده که قیمت پایین تری داشته باشند و شما عزیزان به راحتی بتوانید خرید کنید و از مصرف آن لذت ببرید برندهایی همچون میژه،کیوتن،خلجستن،ناژوان،عابد،چیرو و…..که می توانید به صورات عمده سفارش دهید و در هرجای کشور باشید در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

توزیع و پخش تن ماهی به قیمت کارخانه

توزیع و پخش تن ماهی به قیمت کارخانه

آیا برای شما قیمت تن ماهی مهم است؟آیا برند های معروف تن ماهی را می شناسید؟آیا تا به حال از درب کارخانه تن ماهی خریداری کرده اید؟آیا دوست دارید به عنوان پخش با ما همکاری کنید آیا شرایط داشتن پخش را می دانید؟صنایع غذایی آوین کنسرو با تولید با کیفیت ترین تن ماهی سعی کرده است که امروز صنعت کنسرو کشور را روبه جلو ببرد ولی افزایش قیمت ها و بالا رفتن قیمت ها امروز کمی کار را سخت کرده است چون برندهایی همچون تاپسی،اورگانا،گلکسی و پولک با افزایش قیمت رو به رو شده اند و شما حتما باید به صورت عمئه و به قیمت درب کارخانه خرید کنید تا بتوانید در بازار پخش کنید و کار کنید.ما آماده ایم تا برند شما را تولید کنیم و با شما کار کنیم تا کیفیت محصولات ما را ببینید و لذت ببرید برای همکاری با ما فقط کافیست تلفن را بردارید و همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

توزیع و پخش تن ماهی به قیمت کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید