توزیع انواع خوراک لوبیا چیتی عالی

آنچه در این مقاله می خوانید…

کالری خوراک لوبیا چیتی چقدر است؟

فروشنده برتر خوراک لوبیا چیتی عالی

توزیع انواع خوراک لوبیا چیتی عالی

خوراک‌ها از جمله غدا‌هایی هستند که مواد متنوع و مفیدی را شامل می‌شوند. خوراک‌هایی چون: خوراک لوبیا چیتی، خوراک قارچ، خوراک عدس، خوراک بادمجان، خوراک لوبیا سبز، و همچنین انواع خوراک‌های گوشتی از شناخته شده‌ترین خوراک‌ها هستند. این دسته از غذاها، بسیار کامل و مغذی هستند و انواع مواد غذایی را بدون محدودیت می‌توان در این دسته جای داد.علاوه بر خوراک‌های گوشتی، استفاده از خوراک‌های گیاهی برای بدن بسیار سودمند است چرا که مقدار زیادی از ویتامین و پروتیین مورد نیاز بدن را فراهم می‌آورند و همچنین می‌توان آن‌ها را در هر یک از وعده‌های غذایی روزانه استفاده کرد.با ما همراه باشید تا شما را با کالری موجود در خوراک لوبیا چیتی و همچنین برترین برندهای تولیدی و پرفروش خوراک لوبیا چیتی بیشتر آشنا کنیم.

توزیع انواع خوراک لوبیا چیتی عالی

در این روزهای کرونایی که همه مردم درگیر بیماری و مشغله زیاد هستند و فرصت مناسبی برای پخت و پز ندارند کنسرو خوراک لوبیا چیتی که یک غذای آماده پرخاصیت و مقوی است امروز می تواند بهترین گزینه برای وعده های غذایی شما باشد.شاید بپرسید بهترین برند خوراک لوبیا چیتی کدام است؟یا اینکه با کیفیت ترین خوراک لوبیا چیتی مربوط به کدام شهر است؟در ادامه برترین برندها را که با لوبیا چیتی خمین تهیه می شوند به شما معرفی می کنیم.

توزیع انواع خوراک لوبیا چیتی عالی

کالری خوراک لوبیا چیتی چقدر است؟

توزیع انواع خوراک لوبیا چیتی عالی

لوبیا چیتی حاوی حدود ۱۴۰ کالری در هر ۱۰۰ گرم، ۹ گرم پروتئین و ۲ گرم فیبر رژیمی است. مقدار بسیار کمی چربی در این لوبیا وجود دارد، اما مقدار بسیار بالای از ویتامین‌های گروه B و مقادیر متوسطی از ریز مغذی‌ها مثل منیزیم (۱۴٪ از DV)، سدیم (۱۶٪)، فسفر(۲۱٪)، ویتامین A، ویتامین C، روی(۱۰٪)، آهن(۱۶٪)، پتاسیم(۹٪) و کلسیم(۵٪) در آن وجود دارد. اگر لوبیا جوان یا بالغ، پخته شده، جوش داده شده، نمکی یا بدون نمک باشد،این مشخصات تغییر می‌کند. اما به طور کلی این مواد مغذی اساسی موجود در این نوع لوبیا هستند.تحقیقات نشان می‌دهد این هورمون های موجود در لوبیا چیتی نقش مهمی در افزایش اشتها و ابتلا به اضافه وزن دارد. این در حالی است که رژیم غذایی حاوی لوبیا چیتی باعث ترشح حداقل میزان لپتین در خون شده و از ابتلا به چاقی ناشی از افزایش اشتها پیشگیری می‌کند.

فروشنده برتر خوراک لوبیا چیتی عالی

توزیع انواع خوراک لوبیا چیتی عالی

خوراک لوبیا چیتی خواص زیادی دارد،این ماده غذایی فاقد کلسترول می باشد و نسبت به دیگر انواع لوبیا قند کمتری دارد و به دلیل داشتن پروتئین فراوان،می تواند منبع غذایی مفیدی برای تامین پروتئین روزانه افراد باشد.این نوع لوبیا دارای مقدار زیادی پروتئین می باشد که نسبت به دیگر لوبیا ها از پروتئین بیشتری برخوردار می باشد همچنین میزان کلسیم،آهن،سدیم،پتاسیم موجود در لوبیا چیتی قابل توجه می باشد.خوراک لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی در قوطی های 350،400،420گرمی با درب کلیددار و با برندهای روز بازار مانند اورگانا،چینود،7000،شایان،قشقایی به سراسر کشور ارسال می شود و به دلیل کیفیت بالای محصولات ما امروز خوراک لوبیا چیتی اورگانا به کشورهای عربی در حال ارسال می باشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید