تن ماهی ۱۲۰و۱۸۰گرم:با کیفیت بالا برای ادارات و رستوران ها

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و عمده تولیدات و برندهای تن ماهی با وزن های مختلف با ماهی های هوور٬گیدر و زرده بیشترین فروش را در بازار دارند.

تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ۱۲۰و۱۸۰گرم:با کیفیت بالا برای ادارات و رستوران ها

تمامی عمده تولید کنندگان تن ماهی در ایران عمدتا به دنبال تولید بهترین و مرغوب ترین تن ماهی ها هستند تا بتوانند مشتری های بیشتری را به سمت برندهای خود جذب کنند و فروش های بالای را کسب کنند. عمده تولیدات تن ماهی برندهای مختلف عمدتا دو وزن تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی هستند که با انواع ماهی های مختلف تهیه و تولید می شوند و هر کدام دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و فروش های خوب و عالی را در بازار های داخلی و خارجی و در بین اداران و ارگان های دولتی و غیر دولتی دارا می باشند.

ویژگی تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ۱۲۰و۱۸۰گرم:با کیفیت بالا برای ادارات و رستوران ها

این روزها تمامی تولیدات تن ماهی موجود در بازارهای داخلی و خارجی ایران برندهایی هستند که از بهترین مواد اولیه استفاده کرده باشند. استفاده از انواع ماهی تازه هوور٬گیدر٬زرده٬مارلین٬ساردین و کیلکا به همراه بهترین روغن های گیاهی مانند روغن زیتون٬روغن آفتابگردان و روغن سویا باعث شده تا بازار فروش تن ماهی رشد بسیار خوب و عالی را داشته باشد و دو وزن تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با قوطی های درب کلیددار و درب شفاف مشتری های متفاوتی را در بازار داشته باشند.

خرید تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ۱۲۰و۱۸۰گرم:با کیفیت بالا برای ادارات و رستوران ها

عمده تولیدات و برندهایی که شما در بازار ایران می بینید که در مدرن ترین و به روزترین کارخانه های ایران تهیه و تولید می شوند و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی هستند. برای خرید تن ماهی ۱۲۰ گرمی برای ارگان های دولتی مانند سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و همچنین خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی برای کارکانا شرکت های دولتی و خصوصی مانند سایپا و ایران خودرو و بانک ها و موسسات مختلف می توانید با ما ارتباط بگیرید و از ما بهترین تولیدات را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی + خرید و فرش

تن ماهی ۱۲۰و۱۸۰گرم:با کیفیت بالا برای ادارات و رستوران ها

همه می دانند که در سال ۱۴۰۱ قیمت مواد اولیه تولیدی تن ماهی به شدت افزایش پیدا کرده است و این روزها گران شدن ماهی و روغن و نبود قوطی باعث شده تا تولیدات گران قیمت بسیاری را در بازارهای داخلی و خارجی شاهد باشیم. عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی موجود در بازار ایران با قوطی های درب کلیددار و درب شفاف با قیمت های مختلفی عرضه می شوند که شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت ها و خرید عمده تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی

  • ترکیب تن ماهی از چه موادی است؟

تن ماهی از انواع ماهی های مختلف٬انواع روغن های گیاهی٬درصد کمی نمک و قوطی های درب کلیددار و درب شفاف تهیه می شود و پر می شود.

  • از تن ماهی در کجاها استفاده می شود؟

ورزشکاران رشته بدنسازی٬مادران شیرده٬برای تامین انواع ویتامین های لازم برای بدن٬برای ساختن عضلات و اندام های زیبا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید