تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید…

اولین تولید کننده تن ماهی با کیفیت

خرید کنسرو تن ماهی از کارخانه

تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

 

صنایع غذایی آوین کنسرو در راستای حمایت از تولید برندها امروز با کیفیت ترین تن ماهی را با برندهای مختلف تولید و روانه بازار می کند.ماهی های صید شده  با هدف حفظ کیفیت، تازگی و ارزش غذایی، به سرعت منجمد شده و با رعایت نکات بهداشتی طبق شرایط و زمانبندی استانداردها ، پخته و کنسرو می شوند. و همچنین در کنسروهای ماهی از نگهدارنده و افزودنی به منظور ماندگاری بیشتر استفاده نمی شود. هنگام استفاده از تن ماهی، روغن جمع شده بر روی ماهی برای برخی از افراد نگران کننده است. اما این روغن ، روغن ماهی است و اگر از روغن های دیگر مانند سویا، آفتابگردان، زیتون و روغن مایع استفاده شود بر  روی بسته بندی محصول درج می شود.

تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

اولین تولید کننده تن ماهی با کیفیت

شرکت های زیادی هستند که به دنبال تولیدات انبوه در زمینه کنسروجات به خصوص انواع تن ماهی هستند و امروز صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از این صنایع است که تولید انواع تن ماهی را در طعم های مختلف با بسته بندی فوق العاده زیبا و شکیل در جوب کشور و در بوشهر به عهده دارد.ما امروزانواع برندهای پرفروش بازار را به سفارش صاحبان برندها و برندهای خودمان را با بالاترین کیفیت تولید می کنیم برندهای اورگانا،گراتیس،درج،تاپسی،تحفه،کیمبال و…از برندهای پر فروش بازار ایران هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند و کیفیت بالای این تن ماهی ها که امروز از ماهی هوور و گیدر درجه یک تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند.

تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

خرید کنسرو ماهی از کارخانه

کنسرو تن ماهی امروز یکی از پرمصرف ترین غذاهای ایرانی است که در سفره های ایرانی جا خوش کرده است.تن ماهی همانند ماهی تازه خواص فوق العاده زیادی دارد از این رو شرکت ها و کارخانه های زیادی با برندهای متفاوت شروع به تولید انواع تن ماهی کرده اند.شرکت های زیادی در کشورمان هستند که در کار تولید انواع تن ماهی می باشند. این نوع از محصول مشتریان بسیار دارد و حتی اکنون که قیمت های آن دو سه برابر شده؛ باز هم از فروش خوبی برخوردار است. تأمین کننده آن در کشور شرکت های تولیدی و دفاتر فروش شان می باشد. این تأمین کننده ها انواع تن ماهی را با برندهای مختلف به قیمت درب کارخانه عرضه می کنند.اگر در یک نگاه به پرفروش ترین های بازار نگاه کنیم تاپسی،اورگانا،تحفه،گلدن لوکس گراتیس پرفروش های بازار ایران هستند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید