بهترین مارک تن ماهی بازار

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی

گرانترین تن ماهی

بهترین مارک تن ماهی بازار

تن ماهی جز خوراکی های آماده و پر طرفدار است که به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به روش صنعتی و در محیطی کاملا بهداشتی تولید می شود و از طریق بسته بندی های استریل به بازار عرضه می گردد. استفاده از ماهی های مرغوب باعث شده تا کنسرو کیفیت خوبی داشته باشد. خرید تن ماهی عمده ارزان می تواند بهترین گزینه برای مصرف کننده باشد. در خرید عمده همیشه قیمت کاهش پیدا می کند که به نفع خریدار است.ما در مجموعه غذایی آوین کنسرو انواع متنوعی از تن ماهی را با کیفیت عالی و ماندگاری و طول عمر بالا و همچنین، مطابق با استاندارد های بهداشتی مورد تایید سازمان های معتبر، به طور گسترده و عمده ای در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار می دهیم. یکی از هدف های مهم آوین کنسرو برای رسیدن به میزان فروش بالا و افزایش درصد مشتری، کیفیت بالا است. البته نوع ماهی به کار رفته در تولید تن ماهی نیز مهم است که ما این روزها از ماهی های هوور٬زرده و کارلین در تولید تن ماهی استفاده می کنیم که بیشترین مشتری را دارند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت تن ماهی و گرانترین تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

بهترین مارک تن ماهی بازار

ما در مجموعه آوین کنسرو به دنبال تولید با کیفیت ترین و بهترین برندهای ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با بهترین ماهی های روز بازار هستیم.اگر به دنبال خرید بهترین برندهای ارزان و گران قیمت بازار هستید فقط کافیست با ما ارتباط بگیرید و بهترین های روز بازار را از ما خریداری کنید.

بهترین مارک تن ماهی بازار

قیمت تن ماهی

بهترین مارک تن ماهی بازار

بازارهای پر نوسان ایران نشان داده که نمی توان با قطعیت در مورد قیمت تمام شده تن ماهی صحبت کرد چرا که این روزها و با آغاز سال ۱۴۰۰ به شدت قیمت مواد اولیه مانند ماهی٬روغن و قوطی در حال افزایش است و با این افزایش قیمت ها در ادامه حتی یک قوطی تن ماهی ۱۸۰ گرمی ممکن است به بالای ۳۲هزارتومان هم برسد که این امر فقط عرضه و تقاضا را پایین می آورد.

گرانترین تن ماهی

بهترین مارک تن ماهی بازار

در حال حاظر تن ماهی هایی در بازار با ماهی هوور درجه یک با گوشت سفید تیکه هستند که کیفیتی بی نظیر دارند اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین برندهای روز بازار هستید می توانید برندهایی که ما در زیر به شما معرفی می کنیم را از ما خریداری کتید که این برندها  جزو بهترین و گران ترین های روز بازار هستند.

  • اورگانا
  • درج
  • گلکسی
  • تحفه
  • گراتیس
  • شبدیز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید