بهترین تولید کننده کنسرو لوبیا با قارچ در ایران

خرید کنسرو لوبیا با قارچ با کیفیت

کنسرو لوبیا با قارچ یک وعده غذایی خوشمزه و مقوی است که طرفداران زیادی را در ایران است چون دارای خواص فوق العاده بالایی است باعث پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می رود  و قرار دادن آن به عنوان میان وعده ­های غذایی در پیشگیری از سرطان روده بزرگ نقش مهمی دارد. از دیگر خواص آن این است که فاقد کلسترول بوده و به دلیل داشتن پروتئین فراوان منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه می­ باشد.قارچ نیز دارای درصد بسیار کمی از چربی و کالری و مقادیر مطلوبی از لسیتین است که عامل پائین آورنده چربی خون می­ باشد و به علت پائین بودن اسیداوریک بسیاری از پزشکان مصرف آن را برای سالمندان و مبتلایان به نقرس توصیه کرده ­اند.

بهترین تولید کننده کنسرو لوبیا با قارچ در ایران

فروش کنسرو لوبیا با قارچ برای صادرات

لوبیا چیتی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این حبوبات غنی از ویتامین های مختلف، فیبر، آهن، مواد معدنی و پروتئین ها هستند. بنابراین خواص لوبیا چیتی برای سلامت پوست، مو بسیار عالی هستند.این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است. و مواد اولیه موجود در کنسرو لوبیا چیتی، قارچ، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، سرکه، نمک و ادویه مخصوص، نوع قارچ:اسلایس شده از نوع Agaricus-Bisporus می باشد و ما امروز علاوه بر بازار ایران امروز صادرات کنسرو لوبیا با قارچ را امروز با جدیدترین استانداردها و با جدید ترین متد روز دنیا تولید کرده ایم تا به ارزآوری در کشور کمک کنیم و به اقتصاد ایران کمک فوق العاده بالایی کرده است.

بهترین تولید کننده کنسرو لوبیا با قارچ در ایران

بهترین برند های کنسرو لوبیا با قارچ ایران

شرکت های زیادی در ایران هستند که امروز در شهرها و استان های مختلف شروع به تولید کنسرو لوبیا با قارچ کرده اند و تمامی آنها امروز با داشتن نمایندگس های معتبر در سراسر ایران به دنبال فروش محصولات خود هستند.شرکت آوین کنسرو یک شرکت با تجربه در زمینه تولید انواع کنسروجات است که امروز بهترین برنهای بازار را تولید کرده و به فروش می رساند.برندهایی مانند:

  • کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا
  • کنسرو لوبیا با قارچ چینود
  • کنسرو لوبیا با قارچ اصالت
  • کنسرو لوبیا با قارچ قشقایی
  • کنسرو لوبیا با قارچ سدیس
  • کنسرو لوبیا با قارچ سیحون
  • کنسرو لوبیا با قارچ شبنم

بهترین تولید کننده کنسرو لوبیا با قارچ در ایران

بهترین تولید کننده کنسرو لوبیا با قارچ در ایران

در عصر حاضر زمینه های زیادی برای بروز خلاقیت و نوآوری وجود دارد که فرصتی مناسب برای هنرمندان و کارآفرینان خلاق فراهم آمده است که می توانند به خلق کارهای جدیدو اجرای ایده وادار شده و محصولات جدید را تولید کنند که پیش تر وجود نداشته اند اما با تلاش آنها ایجاد شده است. جهان ما به سرعت در حال پیچیده تر شدن است اکنون همه و به خصوص رهبران کسب وکار بیش از هر زمان دیگر به این توانایی خلاق نیاز دارند.و شرکت آوین کنسرو امروز با یک مجموعه خلاق و با تجربه در حال تولید بهترین کنسرو لوبیا با قارچ در ایران است.شما برای سفارش و ثبت تماس می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

بهترین تولید کننده کنسرو لوبیا با قارچ در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید