بازار پخش قلیه ماهی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید…

بهترین قلیه ماهی کدام است؟

قیمت استثنایی قلیه ماهی اصل

بازار پخش قلیه ماهی اصل

قلیه ماهی یکی از غذاهای معروف و خوشمزه جنوبی می باشد که با ماهی و میگو و یا تن ماهی پخته میشود.ماهیت قلیه ماهی خورشتی است و با برنج مصرف میشود. قلیه ماهی مزه ترش بسیار خوشمزه ای دارد.در صنایع غذایی آوین کنسرو این خورشت خوشمزه به شکل کنسرو شده و در قوطی های 180 گرمی بسته بندی می شود تا همه حتی در دورترین نقاط ایران بتوانند این خورشت جنوبی را استفاده کنند و لذت ببرند.ما در صنایع غذایی آوین کنسرو بسته به انواع سلیقه ها کنسرو قلیه ماهی را به صورت ترش و خیلی ترش تهیه کرده ایم که همه بتوانند استفاده کنند. این خورشت شادی و نشاط را در اشخاص ایجاد و از ابتلای افراد به افسردگی جلوگیری می‌کند،کنسرو خورشت قلیه ماهی نقش موثری در جوان‌سازی، شادابی پوست و افزایش رشد مو‌ها دارد.با ما همراه باشید تا شما را با برترین کنسرو خورشت قلیه ماهی بازار ایران و قیمت های عالی آن بیشتر آشنا کنیم.

بازار پخش قلیه ماهی اصل

کشور ما روز به روز در حال پیشرفت و تکامل تکنولوژی است و امروز شمال و جنوب کشور ما به دلیل داشتن دریا برای صید ماهی و تولید انواع کنسروجات با ماهی توانسته اند سهم به سزایی در اقتصاد بازار داشته باشند.برند اورگانا که امروز انواع کنسرو ماهی و انواع خوراک ها را تولید می کند با تولید کنسرو قلیه ماهی و قلیه میگو توانسته کیفیت بالا را به همه نشان دهد.

بازار پخش قلیه ماهی اصل

بهترین قلیه ماهی کدام است؟

بازار پخش قلیه ماهی اصل

بهترین قلیه ماهی بازار باید یکسری خصوصیاتی داشته باشد. مفید بودن خورشت قلیه ماهی برای کودکان در حال رشد و مبتلایان به کم خونی، این خورشت بینایی را در افراد به ویژه  در اشخاص مسن تقویت می‌کند، خورشت قلیه ماهی خاصیت آنتی بیوتیکی دارد بنابراین عفونت‌های بدن را از بین می‌برد.خورشت قلیه ماهی به علت وجود ویتامین‌های A ، C و E خاصیت آنتی اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.در حال حاظر بهترین و با کیفیت ترین کنسرو خورشت قلیه ماهی در بازار فعلا برند اورگانا است که هم کیفیت بالایی دارد و هم بسته بندی فوق العاده زیبا در شیرینگ 24 عددی به بازار عرضه می شود.

قیمت استثنایی قلیه ماهی اصل

بازار پخش قلیه ماهی اصل

قلیه ماهی از جمله غذاهایی است که فصل گرما و سرما نمی‌شناسد. این غذای لذیذ و پر‌خاصیت اهل جنوب هم به درد مهمانی می‌خورد و هم به عنوان یک وعده غذای خانوادگی روزانه همواره مورد توجه خانم‌های کدبانو بوده است.و در شمال کشور هم به روش های مختلف تولید می شود.به دلیل استقبال زیتد از کنسرو خورشت قلیه ماهی ما تصمیم گرفتیم کتسرو قلیه ماهی 180 گرمی را به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده به فروش برسانیم.برای خرید و ثبت سفارش هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید