انواع کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع کنسرو ماهی

کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

انواع کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی مرغوب به دلیل طعم، رنگ، بو، کیفیت و ارزش غذایی متفاوت قیمت های متفاوتی دارد اما برای افراد غیر متخصص تعیین نوع ماهی تن با نگاه امکان پذیر نیست. هوور٬گیدر٬زرده٬مارلین٬ساردین٬قزل و کیلکا مهمترین انواع ماهی تن است که برای کنسرو در آبهای جنوب ایران استفاده می شود. بهترین نوع ماهی تن است اما بیشتر کنسرو ماهی تن در بازار ایران از نوع هوور است و حتی محبوب ترین نوع ماهی تن به حساب می آید.گیدر و زرده در رتبه های بعدی کیفیت و قیمت قرار دارند و برخی منابع زرده ها را به عنوان ماهی تن طبقه بندی نمی کنند. ماهی تن و محصولات مرتبط با آن یکی از غنی ترین غذاها نامیده می شود زیرا دارای کالری و پروتئین زیادی است و حاوی مقدار قابل توجهی اسیدهای آمینه ضروری است که توسط هضم می شود.تن ماهی نوعی ماهی با ارزش پروتئین بالا است.مقدار پروتئین در 100 گرم ماهی تن بین 22/6 تا 26،2 گرم است. علاوه بر این ، ماهی تن حاوی مواد معدنی ، کلسیم ، فسفر ، منگنز ، آهن ، سدیم ، سلنیوم ، ویتامین A (رتینول) و ویتامین های گروه B (تیامین ، ریبوفلاوین ، نیاسین) است. از همه مهمتر ، ماهی تن ، مانند اکثر ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که باعث کاهش مشکلات پوستی و التهاب و بهبودی بیماری های قلبی می شود.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع کنسرو ماهی و کنسرو ماهی های ۱۸۰ گرمی پر فروش بازار بیشتر آشنا کنیم.

انواع کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

همیشه بازار ایران پر از مشتری بوده و همیشه در بازار ایران انواع کنسرو ماهی با قیمت ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسندو به بازار عرضه می شوند که هر کدام دارای قیمت ها و وزن های متفاوت بنا بر سفارش مشتری ها می باشند.

انواع کنسرو ماهی

انواع کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

تمامی کنسرو ماهی های موجود در بازار ایران دارای کیفیت های متفاوت و قیمت های متفاوت هستند و هر کدام بازار فروش متفاوتی را دارا می باشند.کنسرو ماهی با ماهی های هوور و گیدر گران ترین و کنسرو ماهی با ماهی های زرده و مارلین ارزان ترین کنسرو ماهی های بازار ایران هستند که بیشترین مشتری را دارا می باشند.برای خرید عمده انواع کنسرو ماهی به صورت عمده با ماهی های مختلف فقط با ما تماس بگیرید.

کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

انواع کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی

تمامی عمده تولیدات تن ماهی موجود در بازار ایران با وزن های ۱۸۰ گرمی با قیمت های بسیار مناسب هستند که دارای کیفیت های بالایی می باشند.تمامی تولیداتی که در مجموعه آوین کنسرو به فروش می رسند جزو برندهای پر فروش و صادراتی بازار هستند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشند و این روزها فروش های بسیار بالایی را در بازار دارند.اگر به دنبال خرید عمده کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی با درب کلیددار یا درب شفاف هستید فقط با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید