انواع تن ماهی

آنچه در ین مقاله می خوانید…

تن ماهی گلکسی

قیمت تن ماهی

انواع تن ماهی

همیشه وجود انواع تن ماهی با طعم ها و وزن های مختلف به نفع خریدار است و تن ماهی یکی از محبوب ترین کنسرو های غذایی است که می تواند به عنوان یک وعده غذایی بسیار خوشمزه و مغذی مورد استفاده قرار بگیرد. تن ماهی در روغن گیاهی یکی از انواع مختلف این محصول به شمار می ‌رود که برای کاستن مضرات روغن های حیوانی، روغن گیاهی از جمله روغن سویا و روغن زیتون به آن اضافه می ‌شود. خرید این تن ماهی با قیمت مناسب از فروشنده آن در بازار انجام می گیرد و خریداران می توانند سفارش عمده این محصول را در حداقل زمان ممکن دریافت کنند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با تن ماهی گلکسی و قیمت تن ماهی بازار بیشتر آشنا کنیم.

انواع تن ماهی

بازار تن ماهی یکی از بازارهای بی رقیب و پر فروش در بین غذاهای آماده است که این روزها بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی ها را با ماهی هوور٬زرده و مارلین تولید می کنند و این روزها فروش بسیار خوبی را هم در بازارهای داخل و هم در بازارهای خارج از کشور دارند.

تن ماهی گلکسی

انواع تن ماهی

یک برند متفاوت و با کیفیت که خود کارخانه ندارد و به صورت چرخشی هر ماه با همان مواد اولیه با کیفیت در کارخانه های مختلف ایران تولید می شود و با بسته بندی های زیبا راهی بازار می شود اگر به دنبال خرید تن ماهی های اعلا و درجه یک با انواع ماهی های مختلف هستید تمامی تولیدات مجموعه آوین کنسرو جزو بهترین و اعلاترین برندها هستند و با خرید تن ماهی گلکسی ۱۸۰ گرمی می توانید طعم واقعی یک غذای آماده با کیفیت را بچشید.

قیمت تن ماهی

انواع تن ماهی

بازار تن ماهی دارای نوسانات قیمتی بسیار زیادی بوده است و در حال حاظر نیز انواع برندهای تن ماهی با قیمت های مختلفی بسته به نوع ماهی٬نوع روغن و نوع قوطی و بسته بندی به فروش می رسند.اگر به دنبال تن ماهی با قیمت ارزان هستید می توانید برندهای تولیدی ما مانند خزر بانو٬خشنود٬لیراتن و صدف چابهار به همراه گراتیس و شبدیز را به قیمت تولید و بسیار پایین تر از قیمت بازار خریداری کنید و اگر به دنبال تن ماهی با ماهی هوور درجه یک و صادراتی هستید برندهایی همچون اورگانا٬گلکسی٬درج و تحفه جزو بهترین ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی های صادراتی و اعلا هستند که به صورت تناژ بالا و عمده به قیمت تولید به فروش می رسند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید