انواع تن ماهی قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید عمده تن ماهی

قیمت تن ماهی امروز

انواع تن ماهی قیمت مناسب

بندرعباس نام یکی از استان های جنوب کشور ما است، که در حاشیه خلیج فارس قرار می گیرد و از این رو به آبزیان این منطقه دسترسی دارد و یکی از بززرگ ترین تولید کننده های کنسرو ماهی جنوب در کشور ما می باشد و بر این اساس انواع و اقسام تن ماهی این منطقه شامل موارد زیر هستند:

  • تن ماهی مخصوص بندرعباس با استفاده از روغن زیتون که یکی از خوش طعم ترین و سالم ترین نمونه های این محصول می باشد و محبوبیت زیادی در بین مصرف کننده ها دارد.
  • تن ماهی مارلین مخصوص بندرعباس، که با استفاده از گوشت این ماهی تهیه می شود و دارای مقدار زیادی از اسید های چرب امگا 3 و امگا 6 می باشد و سلامتی قلب و عروق را تضمین می نماید.
  • تن ماهی همراه با روغن زیتون که می توان آن را به عنوان بهترین نمونه های این محصول در نظر گرفت، چرا که طبع گرم روغن زیتون موجب می شود مزاج سرد گوشت ماهی متعادل شده و مصرف آن هیچ ضرری برای سلامتی نداشته باشد.
  • تن ماهی با استفاده از سیر و فلفل، که به عنوان طعم دهنده و چاشنی در این محصول استفاده می شوند.
  • تن ماهی بندرعباس با ترکیب زعفران، که یک رنگ و عطر دهنده عالی است و ارزش غذایی فراوانی دارد.

انواع تن ماهی قیمت مناسب

با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را بیشتر با خرید عمده تن ماهی و قیمت تن ماهی امروز در بازار ایران بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید با کیفیت ترین ها را خریداری کنید و لذت ببرید.

خرید عمده تن ماهی

انواع تن ماهی قیمت مناسب

تن ماهی دارای ارزش غذایی بالایی است و این روزها بازار تن ماهی یکی از پر فروش ترین و بهترین مرکز غذاهای آماده است که این روزها برترین ها را راهی بازارهای داخلی و خارجی کرده است.برای خرید عمده انواع تن ماهی مرغوب و درجه یک می توانید با ما ارتباط بگیرید و پر فروش ترین و اعلاترین تن ماهی ها را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید.در خرید عمده تن ماهی از درب کارخانه می توانید از تخفیفات خرید عمده ما بهره مند شوید.

قیمت تن ماهی امروز

انواع تن ماهی قیمت مناسب

این روزها نمی توان با قطعیت در مورد کیفیت و قیمت تن ماهی اظهار نظر کرد چرا که بازار تن ماهی یک بازار روبه رشد است و کارخانه های مختلفی تولیدات مختلف را با قیمت های مختلف راهی بازار می کنند که قیمت تمام شده آنها به نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید تن ماهی بستگی دارد.برای خرید عمده و اطلاع دقیق از قیمت روز انواع تن ماهی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید