اعطای نمایندگی کنسرو ماهی به قیمت کارخانه

پخش کنسرو ماهی به سراسر کشور

صنایع غذایی آوین کنسرو برای اینکه کمک کند تا صنعت کنسرو کشور شرایط ایده آل فروش را داشته باشد و مردم عزیز بتوانند کنسرو تن ماهی استفاده کنند و از خواص فوق العاده آن بهره مند شوند کنسرو ماهی با برندهایی معروفی همچون اصالت،تاپسی،اورگانا،گراتیس،هیلاج،چین چیلا،پولک،گلکسی و.. از محبوب ترین برندهای تولیدی کنسرو در کشور است که محصولات خود را در بسته بندی های بسیار شیکی به بازار عرضه می کند.مراکز پخش کنسرو ماهی های شرکت آوین کنسرو درسراسر کشورعرضه کننده انواع کنسرو ماهی به دو صورت عمده و محدود می باشد.کنسرو های تولیدی این مجموعه با رعایت کامل شرایط بهداشتی تهیه می شود.و در این شرایط کرونایی تمام پروتکل های وزارت بهداشت را به نحو احسن اجرا می کند تا بتواند با کیفیت ترین و سالم ترین کنسرو ماهی را در دور افتاده ترین شهرهای ایران پخش کند و نشان دهد که مشتری مداری و رضایت مشتری حرف اول را در کار کردن و تولید و فروش ما می زند.

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی به قیمت کارخانه

 

خرید و فروش انواع کنسرو ماهی با کیفیت

آیا به دنبال بهترین شرکت تولیدی صنایع غذایی و عمده فروشی با ارزان ترین قیمت تن ماهی هستید؟ با پیشرفت تکنولوژی، تمایل مردم به خرید غیر حضوری و اینترنتی رشد چشم گیری داشته است. برای خرید کنسرو تن ماهی به صورت عمده راهکارهای مختلفی وجود دارد. صرفه جویی در زمان، امکان مقایسه محصولات، بررسی ویژگی های کالا، تحویل درب منزل و صرفه جویی در هزینه تنها بخشی از مزایای خرید اینترنتی کالاها به شمار می روند. درشرکت آوین کنسرو انواع کنسروهای تن ماهی در طعم های متفاوت فلفلی،شویدی،دودی،زیتونی و ساده در وزن های متفاوت با بهترین قیمت بازار عرضه می شود. قیمت تن ماهی های این فروشگاه به خاطر حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه می باشد. سهولت در خرید اینترنتی، قیمت مناسب و کیفیت عالی در کنسروهای تن ماهی از مهم ترین دلایل استقبال از طرح فروش اینترنتی کنسرو تن ماهی به صورت عمده در شرکت آوین کنسرو به شمار می رود.یکبار امتحان کنید و مشتری همیشگی ما باشید.

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی به قیمت کارخانه

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی به قیمت کارخانه

در برخی مواقع به دلیل محدودیت در واردات ماهی و بالا رفتن نرخ ارز قیمت تن ماهی افزایش پیدا می‌کند؛ اما زمانی که صید ماهی نزدیک می‌شود این افزایش قیمت قدری سیر نزولی به خود می‌گیرد. از سوی دیگر مشکلاتی که بر سر راه سوخت‌گیری خودروهای حمل بار قرار دارد خود نیز دلیلی برگرانی تن ماهی به شمار می‌رود.ولی با این حال صایع غذایی آوین کنسرو تولیدات خود را ادامه داده و هم اکنون به عنوان برترین تولید کننده شناخته می شود و آمادگی دارد پس از یکبار خرید شما نماینده شهر خودتان با برندهای ما شوید و لذت واقعی فروش و کار کردن با برندهای معروف ما را بچشید.

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی به قیمت کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید