اعطای نمایندگی کنسرو ماهی با سود عالی

فروش کنسرو ماهی در تهران

رشد هزینه تمام‌شده تولید ناشی از گرانی مواداولیه، زمینه رشد چندبرابری قیمت و افت شدید تقاضای خرید و تقلب و کم فروشی در بازار کنسرو تن ماهی را فراهم کرده است. صنایع کنسرو با هشدار به مشتریان مبنی بر نخریدن تن ماهی‌های ارزان‌قیمت بی‌نام و نشان از مشتریان می‌خواهیم تا از خرید تن ماهی ارزان قیمت بی‌نام و نشان در بازار خودداری کنند و قبل از خرید انواع کنسرو تن ماهی برندهای معروف نیز به وزن خالص و وزن آبکش (معمولا 70تا 80درصدی استاندارد) درج‌شده روی بسته‌بندی انواع تن ماهی و نوع ماهی (ازگونه‌های تن باشد) دقت کنند.تشخیص نوع ماهی موجود در قوطی‌کنسرو برای مصرف کننده فوق العاده اهمیت دارد.بازار خرید و فروش ایران امروز بازار تهران است که به دلیل وجود دلال ها انواع کنسرو ماهی با قیمت های متفاوت به فروش می رسد ولی با تماس با ما می توانید هر برندی از کنسرو ماهی را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی با سود عالی

خرید تن ماهی عمده از درب کارخانه

تن ماهی شنگر یک محصول دارای کیفیت عالی و درجه یک می باشد. این محصول از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و از مرغوبترین ماهی تن موجود در بازار می باشد.شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو بزرگترین عمده فروشی آنلاین در حوزه کالاهای اساسی و سوپرمارکتی است که به صورت دائمی بر روی محصولات خود تخفیفات بسیار خوبی ارائه می دهد . اگر شما هم عضوی از یک شرکت ، سازمان ، موسسه ، کارخانه ، رستوران یا غیره هستید و یا خریدهای خود را به صورت عمده انجام می دهید آوین کنسرو بهترین گزینه برای شما است.زیرا ما تمام کنسروجات خود را که عمدتا فروش بالایمان کنسرو ماهی است را امروز به صورت عمده و به قیمت ارزان یعنی قیمت تمام شده درب کارخانه به فروش می رسانیم.و تمام سازمان ها و ارگان ها برای خرید می توانند با ما تماس بگیرند و بهترین ها را با بهترین قیمت از ما خریداری کنند.

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی با سود عالی

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی با سود عالی

شرکت آوین کنسرو در راستای تولیدات خود در نظر دارد در تمام شهر های ایران نمایندگی معتبر داشته باشد تا بتواند بهترین محصولات خود را به دست تمام بازاریان و مراکز پخش و مردم قرار دهد.اگر به دنبال یک شغل مناسب هستید و اگر به دنبال بازاریابی و فروش هستید آوین کنسرو با دادن نمایندگی انواع تن ماهی با برندهایی همچون اورگانا و گراتیس از شما پشتیبانی می کند تا شما هم همانند ما به سود برسید و از کار کردن لذت ببرید.برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اعطای نمایندگی کنسرو ماهی با سود عالی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید