استعلام قیمت تن ماهی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید…

فواید تن ماهی در بدنسازی

پخش سراسری تن ماهی عمده

استعلام قیمت تن ماهی عمده

کنسروهای ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت‌های متفاوتی دارند، با این حال تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن به آن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست. هوور، هوور مسقطی، گیدر (زردباله)، زرده و بادبان‌ماهی (اسبک) مهمترین گونه‌های ماهی تن آب‌های جنوب ایران هستند که در تهیهٔ کنسرو استفاده می‌شوند.علاوه بر کنسرو تن ماهی که می توان از ماهی های نام برده شده تولید نمود همچنین می توان از تن ماهی در بسیاری از سالادها استفاده کرد و سالاد ها را با طعمی متفاوت و جدید تجربه کرد . اما به راستی در هنگام خرید انواع تن ماهی به کدام ویژگی آن باید دقت کرد تا یک خرید عالی داشته باشیم؟ ما در این مقاله انواع تن ماهی را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با فواید فوق العاده تن ماهی در ورزش بدنسازی بیشتر آشنا شوید و همچنین بتوانید یک خرید عمده عالی را تجربه کنید.

استعلام قیمت تن ماهی عمده

شما می توانید امروز تمام برندهای تولیدی صنایع غذایی آوین کنسرو را با بقیه برندهای موجود در بازار ایران مقایسه کنید تا متوجه طعم و کیفیت بالای محصولات ما شوید اگر قیمت برندهای ما کمی بالاست نگران نباشید شما در صورت خرید عمده از تخفیفات فوق العاده عالی ما بهره مند می شوید و با کیفیت ترین تن ماهی را به قیمت درب کارخانه خریداری می کنید.
استعلام قیمت تن ماهی عمده

فواید تن ماهی در بدنسازی

استعلام قیمت تن ماهی عمده

ماهی ها جزء سالم‌ترین خوراکی‌های روی سیاره‌ی زمین هستند.این ماده‌ی خوراکی سرشار از مواد مغذی مهمی هم‌چون پروتئین و ویتامین D است. هم‌چنین ماهی بهترین منبع اسیدهای چرب امگا 3 است، که برای مغز و بدن دارای اهمیت باورنکردنی است و این روزها کنسرو ماهی نیز تمام فواید ماهی تازه را دارد و در بدنسازی و عضله سازی فوق العاده اهمیت پیدا کرده است که به چند مورد از مهمترین فواید آن در بدنسازی اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از بیماری قلبی عروقی باید یک هدف اصلی بدنساز باشد. روغن ماهی یک منبع عالی از اسیدهای چرب امگا 3 است،که استفاده از آن برای سلامتی قلب بسیار ضروری است. روغن ماهی با کاهش میزان تری گلیسیرید،کاهش تولید پلاک خونی در شریان ها و کاهش فشار خون به جلوگیری از بیماری قلبی کمک می کند.
  • همان طور که می دانید ماهی التهاب را کاهش می دهد و کاهش التهاب در عضلات، سیگنال دهی انسولین را تقویت کرده و تولید پروتئین را برای سلولها ساده‌تر می‌کند. یک تئوری دیگر این است که امگا ۳، جریان خون به سمت عضلات را بعد از صرف غذا افزایش می‌دهد، بنابراین عضلات با واحدهای سازنده‌ی بیشتری که برای رشد نیاز دارند تامین می‌شوند.
  • ماهي يكي از منابع خوب آهن است و آهن در خونسازي و همچنين در حفظ مقاومت بدن در برابر ميكروب‌ها نقش مهمي‌به عهده دارد. آهن موجود در ماهي به گونه‌اي است كه جذب آن در دستگاه گوارش آسان بوده و به خوبي در بدن به مصرف مي‌رسد. علاوه بر آن آهن موجود در ماهي، جذب آهن منابع گياهي را هم افزايش مي‌دهد بنابراين نقش مهمي‌در پيشگيري از كم خوني ناشي از فقر آهن به عهده دارد.

پخش سراسری تن ماهی عمده

استعلام قیمت تن ماهی عمده

آوین کنسرو همیشه سعی کرده با کیفیت ترین و بهترین کنسرو تن ماهی ها را روانه بازار های داخلی و خارجی کند چون کیفیت بالای یک محصول می تواند برای تولید کننده اهمیت داشته باشد ما امروز با داشتن مراکز پخش و نمایندگی در سراسر کشور پر طرفدارترین برندها را به فروش برسانیم برندهایی مانند اورگانا،تاپسی،تحفه و گلکسی که این روزها بیشترین فروش بازار ما را داشته اند و به کشورهای ارمنستان،قطر و عمان در حال ارسال هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید