ارزان ترین مارک تن ماهی خلجستن

فروش تن ماهی خلجستن به قیمت تولید

امروزه با رشد فناوری‌های نوین و استفاده از ابزارهای همراه، کسب‌وکارهای بسیار متنوعی در جهان پدید آمده است. یکی از مهم‌ترین اهداف هر کسب‌و‌کار و هر واحد اقتصادی، فروش محصول یا خدمت و به دنبال آن کسب سود و درآمد است.امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید تن ماهی در ایران به دلیل دارا بودن استانداردهای جهانی و کیفیت و قیمت مطلوب و طرح های بسیار زیبا اصیل و مدرن و فانتزی،در دنیا شهرت زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل تاجران تن ماهی بر آن شده اند تا خرید عمده تن ماهی خلجستن از کارخانه ایران،این محصول را به اقصی نقاط جهان به قیمت درب کارخانه صادر کنند.

ارزان ترین مارک تن ماهی خلجستن

تولید با کیفیت ترین تن ماهی

شاید شما هم ازجمله خانوارهایی باشید که به ‌دلیل مشکلات اقتصادی یا سبک زندگی ناشی از کمبود وقت، مشغله‌ یا به‌دلیل ذائقه‌تان، انواع غذاهای کنسروی و کمپوت سهم زیادی در سبد تغذیه‌تان دارد. واقعیت این است که این روزها استفاده از غذا‌های آماده و نیمه‌آماده، به‌خصوص در سبد غذایی خانوارهای شهری نسبت به دوران گذشته به‌شدت افزایش یافته است. غذاهایی مانند تن ماهی خلجستن که علاوه بر قیمت نسبتا مناسب، صرفه‌جویی در وقت و نبود احتیاج به آشپزی و پخت‌وپز طولانی‌مدت مزیت‌های دیگر استفاده از آن است. افزایش قیمت و کاهش مصرف انواع ماهی پرورشی و دریایی و برخی مناسبت‌ها مانند ‌ماه مبارک رمضان یا ایام سفر نیز سهم تن ماهی در سبد مصرفی خانوارها را افزایش داده است.

ارزان ترین مارک تن ماهی خلجستن

نماینده فروش تن ماهی خلجستن در ایران

امروز شرکت آوین کنسرو یک برند عالی در بین شرکت های تولید تن ماهی است که با سلیقه مشتری بهترین و با کیفیت ترین و با خوشگل ترین بسته بندی تن ماهی خلجستن را روانه بازار کرده است.یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.محدودیتی وجود ندارد. حتی می‌توانید برای یک خانواده ۴ نفری در یک وعده، ۲ عدد کنسرو مصرف کنید. اگر هدف تامین پروتئین باشد، روزانه می‌توانیم ۷۰ گرم پروتئین (۳۰ گرم حیوانی) دریافت کنیم. زیرا آبزیان غیر از پروتئین، ترکیب‌های دیگری مثل اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین‌های گروه B، E، A و سلنیوم هم دارند. در ضمن، برخلاف سایر منابع پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ، توصیه می‌شود که ماهی و فراورده‌های آن حداقل در طول هفته ۲ نوبت مصرف شوند که با توجه ذائقه می‌توانیم ماهی کنسروی یا منجمد یا تازه مصرف کنیم.و بهترین تن ماهی را از نمایندگی های ما در سراسر ایران خریداری کنید.

ارزان ترین مارک تن ماهی خلجستن

ارزان ترین مارک تن ماهی خلجستن

امروز مسعله قیمت تن ماهی برای خیلی ها یک علامت سوال شده است که چرا قیمت تن ماهی رو به افزایش است در سال 98 قیمت تن ماهی به نسبت عرضه و تقاضا عالی بود ولی با شروع سال 99 قیمت تن ماهی به یکباره دو الی سه هزار تومان افزایش پیدا کرده است.ولی ما امروز نگرانی شما را با تن ماهی خلجستن که هم کیفیت دارد و هم به قیمت درب کارخانه و پایین تر از قیمت بازار به فروش می رسانیم و شما برای خرید و ثبت سفارش هم اکنون با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

ارزان ترین مارک تن ماهی خلجستن

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید