ارزانترین قیمت کنسرو نخود سبز دربازار

فروش کنسرو نخود سبز در بازار ایران،قیمت کنسرو نخود سبز با کیفیت،مرکز پخش عمده کنسرو نخود سبز،خرید اینترنتی کنسرو نخود سبز.

ارزانترین کنسرو نخود سبز در بازار ایران

کنسرو نخود سبز

نخود سبز که با نام های دیگر حمص، نخود فرنگی و چنه یا نخود خشک شناخته می شود دارای طبع گرم و خشک است. نخود سبز گونه دیگری از تیره نخود هست که دارای رنگ سبز بوده و اغلب در غذاها و سالاد ها به صورت پخته استفاده می شود. در ادامه مطالبی درباره خواص و مضرات آن ها گرد آوری شده است.این محصول به عنوان یک مکمل در برخی از غذاها نظیر سوپ، نخود پلو و انواع سالادها نظیر سالاد ماکارونی، سالاد الویه، سالاد نخودفرنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارزانترین کنسرو نخود سبز در بازار ایران

خواص کنسرو نخود سبز

  • مصرف آب نخود سبز باعث لاغری می شود افرادی که تمایل به کم کردن وزن دارند از آب نخود سبز زیاد استفاده کنند.
  • افرادی که دندان درد دارند می توانند روغن نخود سبز را مصرف کنند برای تقویت دندان ها و کاهش درد آن مفید است همینطور مصرف نخود سبز بوی بد دهان را رفع می کند.
  • آب خام نخود سبز قوای جنسی بانوان را تقویت می کند. افرادی که صرع دارند نخود فرنگی را بپزند و روی آن دارچین و انسولین پاشیده و آن را مصرف کنند برای صرع مفید است.
  • آب نخود سبز خاصیت ضد سودایی دارد و اگر نخود سبز را به مدت یک شب در سرکه خیس کنید و ناشتا بنوشید و تا ظهر چیزی نخورید  انگل معده شما را می شوید و می برد فقط توجه داشته باشید چند روز متوالی این محلول را میل نمایید.
  • نخود سبز دارای ویتامین های ب علی الخصوص ب یک هست و ملین و مدر و زیاد کننده شیر و اسپرم (منی) و قلیانی کننده خون است.

ارزانترین کنسرو نخود سبز در بازار ایران

ارزانترین قیمت کنسرو نخود سبز دربازار

کنسرو نخود سبز یکی از کنسرو های پرخاصیت در بین کنسرو هاست که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است این کنسرو در قوطی های 200تا1000گرمی بسته بندی می شود و بسته به نوع قوطی ها با قیمت میانگین 5800تومان به فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما کنسرو نخود سبز با قیمت پایین تری به فروش می رسد به این دلیل که ما محصول مورد نظر شما را مستقیم از درب کارخانه به دست شما می رسانیم برای ثبت سفرش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید قیمت ها را مقایسه کنید سپس خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید