خرید انواع تن ماهی طعم دار+قیمت

انواع تن ماهی ها با هم از نظر طعم و وزن متفاوت هستند و انواع تن ماهی طعم دار به نسبت تن ماهی ساده قیمت بالاتری را دارا می باشند. قیمت انواع تن ماهی طعم دار در بازار بستگی به مواد اولیه استفاده شده دارد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تن ماهی و کیفیت آن

مشخصات برندهای تن ماهی

انواع تن ماهی طعم دار

خرید با قیمت عالی تن ماهی

 

تن ماهی و کیفیت آن

خرید انواع تن ماهی طعم دار+قیمت

تقریبا همه افرادی که در بازار تن ماهی کار می کنند می دانند که باید بهترین و مرغوب ترین تولیدات روز را خریداری کنند و در بازار فروش های خوبی را داشته باشند. کیفیت عمده تولیدات تن ماهی بستگی به نوع ماهی و نوع روغن استفاده شده دارد که باعث می شود برند تن ماهی تولید شده ارزش غذایی بسیار بالایی را داشته باشد و مشتری های بیشتری به دنبال خرید آن باشند.

مشخصات برندهای تن ماهی

خرید انواع تن ماهی طعم دار+قیمت

برندهای تولیدی تن ماهی در ایران با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. در حال حاضر عمده برندهای تولیدی تن ماهی با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده٬مارلین٬ساردین و کیلکا هستند که با روغن های گیاهی سویا٬آفتابگردان و زیتون در قوطی هایی با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با درب شفاف و درب کلیددار پر می شوند و در بسته بندی های ۲۴عددی{شیرینگ} می شوند و به صورت عمده به بازار عرضه می شوند.

انواع تن ماهی طعم دار

خرید انواع تن ماهی طعم دار+قیمت

بیشترین تولیدات تن ماهی که شما در بازار ایران می بینید به صورت ساده هستند و دارای کیفیت بالایی هستند ولی در این میان برندهایی هستند که تن ماهی های طعم دار را با کیفیت های بالایی همانند تن ماهی های ساده با همان وزن ۱۸۰ گرمی تولید می کنند و راهی بازار می کنند. تن ماهی های طعم دار در بازار طرفداران خودشان را دارند و هر کسی را که می بینید یک طعم تن ماهی را با یک کیفیت عالی می پسندد و به دنبال خرید آن می باشد. تن ماهی های طعم دار با طعم های زیر می باشند.

  • تن ماهی رژیمی
  • تن ماهی فلفلی
  • تن ماهی دودی
  • تن ماهی شویدی
  • تن ماهی زیتونی

خرید با قیمت عالی تن ماهی

خرید انواع تن ماهی طعم دار+قیمت

همه می دانند که تن ماهی های بازار ایران یک کیفیت را ندارند به همین پلیل قیمت های تولیدات با هم متفاوت هستند و حتی بازار فروش متفاوتی را نیز دارند. قیمت عمده تولیدات تن ماهی این روزها اینقدر بالا رفته است که نمی توان با قطعیت در مورد قیمت تمام شده و فروش تن ماهی با قیمت های مقرون به صرفه اظهار نظر کرد. برای خرید تن ماهی با قیمت عالی حتما با کارشناس فروش ما در مجموعه آوین کنتسرو مشورت کنید تا برترین ها را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید