قیمت جدید انواع تن ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت جدید تن ماهی

انواع تن ماهی

قیمت جدید انواع تن ماهی

خصوصیات تن ماهی گیدر بسیار ویژه و اختصاصی می باشد و این برند از تن ماهی را در جهان پرآوازه کرده است.گیدر مرغوب ترین گونه ماهی تن است.این نوع از ماهی دارای بدنی بسیار بزرگ است و حدود یک و نیم متر درازا دارد.گونه ای اقیانوسی است و تغذیه آن ماهیان و سخت پوستان مختلف است به همین دلیل بسیار گوشتی و پرخاصیت است.گیدر ماهی بسیار پر طرفداری است و حتی بهترین کباب ماهی را از این نوع تهیه و طبخ می کنند.این نوع از تن ماهی دارای رنگ صورت مایل به قرمز با فیله های منظم و برش خورده و بسیار خوشمزه و مقوی است و هرگز سیاه و مانده نمی باشد. ماهی گیدر مانند دیگر تن ماهیان دارای گوشتی پروتئین و مقوی است که طبع گرم دارد و گوشت آن نسبتاً ترد می باشد. در تولید تن ماهی درجه یک از ماهی گیدر استفاده می شود اما به دلیل صید سنتی ماهی ها در ایران امکان تامین ماهی تن در تمام فصل های سال در داخل وجود ندارد به طوری که به گفته صنعتگران این حوزه تنها درصدی کمی از ظرفیت تولید کارخانه ها از طریق ماهی های داخلی تامین می شود و بقیه از کشورهای دیگر وارد می گردد ماهی های تن در اقیانوس هند صید می شوند و بسیار وزن سنگینی دارند.این ماهی ها در بالاترین کیفیت از دریا صید و به سرعت با نمک و آمونیاک در دمای منفی 20الی 30 درجه سانتیگراد انجماد می گردند و به کارخانه های تولیدی کشور عرضه می شوند. بنابراین اگر از ماهی های وارداتی استفاده نشود بسیاری از کارخانه های تن ماهی کشور با مشکل تامین مواد اولیه روبرو خواهند شد. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت جدید تن ماهی و انواع تن ماهی در بازار بیشتر آشنا کنیم.

قیمت جدید انواع تن ماهی

عمده تولیدات تن ماهی های بازار ایران با برندهای مختلف از ماهی های هوور و گیدر استفاده می کنند و دارای کیفیت های بالایی می باشند به همین دلیل قیمت تمام شده انواع تن ماهی نیز بالا رفته است و بازار فروش خوبی را دارا می باشد.

قیمت جدید تن ماهی

قیمت جدید انواع تن ماهی

این روزها در بازار همه به دنبال خرید تن ماهی با قیمت جدید هستند چون قیمت عمده برندهای تولیدی تن ماهی به شدت بالا رفته است.قیمت جدید تن ماهی هر روز از طریق سندیکا اعلام می شود و می بینیم که قیمت ها به شدت هر روز روبه افزایش است و این سال ها با آغاز سال ۱۴۰۱ این افزایش قیمت ها اتفاق افتاد و بازار تن ماهی کمی با رکود تولید و فروش روبه رو شد.

انواع تن ماهی

قیمت جدید انواع تن ماهی

تن ماهی ها دارای انواع مختلفی از نظر نوع ماهی و وزن تن ماهی هستند و می بینیم عمده تولیدات برندهای تن ماهی در ایران با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین درجه یک تهیه و تولید می شوند و قیمت های مقرون به صرفه ای را دارا می باشند.انواع تن ماهی های موجود در بازار ایران را می توانید از مجموعه آوین کنسرو با بهترین قیمت ها خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید