فروش ویژه تن ماهی ساده؛ ۱۸٠ گرمی درب کارخانه

تن ماهی یکی از بهترین محصولات غذایی ایران است که بازار خرید و فروش بسیار خوبی را دارد. عمده تولیدات تن ماهی کارخانه ها ۱۸٠گرمی با قوطی درب آسان بازشو هستند.

تن ماهی ساده ۱۸٠ گرمی

همه می دانند که ایران قطب تولید عمده انواع تن ماهی است. بهترین تن ماهی های ساده در بازار ایران هر کدام با کیفیت ها و قیمت های مختلفی تهیه و تولید می شوند و هر کدام در بازار فروش های مختلفی را دارند. عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ساده ۱۸٠ گرمی با قوطی های درب کلیددار هستند و با بسته بندی های ۱۲و۲۴عددی به صورت شیرینگ و کارتنی به فروش می رسند.

مواد اولیه تن ماهی ۱۸٠ گرمی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ۱۸٠ گرمی با ماهی های هوور و گیدر یا زرده تهیه و تولید می شوند. عمده تولیدات تن ماهی ساده بازار ایران با ماهی های هوور و زرده هستند که در روغن های گیاهی ترکیب می شوند و راهی بازارهای داخلی و خارجی می شوند. بهترین تولیدات تن ماهی ۱۸٠ گرمی ساده در روغن زیتون و آفتابگردان بیشترین مشتری را در بازار دارا می باشند.

خرید تن ماهی ۱۸٠ گرمی

با توجه به تولیدات عمده تن ماهی۱۸٠ گرمی توسط کارخانه های مختلف این روزها خریداران بسیاری به دنبال خرید عمده بهترین و با کیفیت ترین تولیدات روز تن ماهی در بازار هستند. خرید تن ماهی ۱۸٠ گرمی از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد و افراد مختلفی در بازار به دنبال خرید اینترنتی تن ماهی ساده ۱۸٠ گرمی در بازار هستند.  برای خرید عمده تن ماهی ساده فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و بهترین تولیدات و برندهای تن ماهی ساده را از ما خریداری کنید.

قیمت تن ماهی ۱۸٠ گرمی + خرید و فروش

عمده برندها و تولیدات تن ماهی ساده ۱۸٠ گرمی کارخانه های ایران دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و هر کدام این روزها با به روزترین و بهترین دستگاه های روز دنیا تهیه و تولید می شوند و مشتری های داخلی و خارجی بسیاری را در بازار دارند. قیمت روز انواع تولیدات و برندهای تن ماهی به نوع مواد اولیه و بازار خرژد و فروش برندها بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت روز انواه تن ماهی و خرید و فروش بهترین تولیدات روز تن ماهی فقط کافیست با کارشناس فروش ما در مجموعه آوین کنسرو تماس بگیرید و بهتزین ها را با بهترین قیمت ها را از ما خریداری کنید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی ساده ۱۸٠ گرمی

  1. عمده کارخانه های تن ماهی در کدام شهرها هستند؟ شهرهای شمالی و جنوبی ایران
  2. قیمت تن ماهی های ۱۸٠ گرمی چقدر است؟قیمت عمده برندها تولیدی با ماهی هوور بین  ۶٠ و۷٠هزار تومان است که بیشترین تولید و بیشترین مشتری را در بازار دارا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید