تن ماهی؛خرید انواع تن ماهی با وزن های مختلف

صنعت تن ماهی در سال های اخیر شاهد رشد بسیار خوب عالی بوده است و ما هر روز در بازار ایران تولیدات و برندهایی را می بینیم که با کیفیت های مختلفی تهیه و تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند.

تمامی عمده برندها و تولیدات تن ماهی در بازار ایران دارای کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوتی هستند و قیمت انواع تن ماهی در بازار ایران به نوع مواد اولیه اعم از نوع ماهی استفاده شده در تولید تن ماهی بستگی دارد.

تن ماهی جدید

تن ماهی؛خرید انواع تن ماهی با وزن های مختلف

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران طبق استانداردهای سازمان جهانی هستند و تولیدات عمده کارخانه های ایران روی اصول و قواعد خاصی تهیه و تولید می شوند و فروش های متفاوتی را دارند. جدید ترین تولیدات تن ماهی بازار ایران عمدتا با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین درجه یک هستند که هر کدام فروش های متفاوتی را دارند و مشتریان بسیاری را به سمت خودشان جذب کرده اند. برای خرید عمده جدیدترین تولیدات تن ماهی می توانید با ما ارتباط بگیرید.

تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی؛خرید انواع تن ماهی با وزن های مختلف

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران با وزن ۱۸۰ گرم هستند و ما می بینیم که کارخانه های مختلف در ایران تولیدات و برندهای ۱۸۰ گرمی را با انواع ماهی های مختلف راهی بازار می کنند و هر کدام فروش هایی را در بازار دارند. تن ماهی ۱۸۰ گرمی با انواع ماهی های مختلف تهیه و تولید می شود که هر کدام از این ماهی ها در بازار طرفداران خود را دارند و فروش های خود را دارا می باشند. تن ماهی های ۱۸۰ گرمی بازار ایران عمدتا با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند.

تن ماهی ساده

تن ماهی؛خرید انواع تن ماهی با وزن های مختلف

بسیاری از افرادی که در بازار تن ماهی فعالیت می کنند به دنبال خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی ساده در بازار هستند تا بتوانند فروش داشته باشند و طرفداران بسیاری را به سمت خودشان جذب کنند. تن ماهی های ساده بازار ایران عمدتا با ماهی های هوور و گیدر و زرده هستند که بیشترین فروش را دارا می باشند. برای خرید عمده انواع تن ماهی ساده با ماهی های نام برده شده با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم فقط باید با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید و بهترین و مرغوب ترین تولیدات روز را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید