فروشندگان خوراک لوبیا چیتی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع خوراک لوبیا چیتی چه ویژگی هایی دارند؟

قیمت مناسب خوراک لوبیا چیتی تازه

فروشندگان خوراک لوبیا چیتی تازه

لوبیا چیتی بعد از لوبیا قرمز محبوب ترین لوبیا در ایران است. از آن‌ها اغلب در تهیه خوراک‌ها و غذاهای مکزیکی استفاده می‌شود. لوبیا چیتی تازه، سفید رنگ با لکه های قهوه‌ای مایل به قرمز است اما هنگام پخت به رنگ قهوه ای روشن یا صورتی کم رنگ در می‌آید. دارای عطر و طعم خوب، تقریباً مغزدار و تهیه آن‌ها ساده است. لوبیا چیتی نه تنها پر از ویتامین و مواد معدنی است بلکه ممکن است چندین فواید چشمگیر برای سلامتی نیز به همراه داشته باشد.خوراک لوبیا چیتی از غذاهای کنسروی محبوب و خوشمزه است.خوراک لوبیا چیتی یک خوراک مغذی و سرشار از منیزیم، آهن و ویتامین B6 می باشد. وجود لوبیا بعنوان منبع کلسیم در این کنسرو موجب تقویت استخوان‌ها، کاهش درد مفاصل، تقویت ناخن‌ و موها و بهبود سیستم ایمنی بدن می شود. کنسرو لوبيا چیتی که در قوطی های 380،400 و420گرمی و با در کلید دار تولید می گردد.با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد ویژگی های خوراک لوبیا چیتی و قیمت فوق العاده عالی آن بیشتر توضیح بدهیم و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فروشندگان خوراک لوبیا چیتی تازه

با توجه به نیاز جامعه به انواع غذاهای آماده از جمله خوراک لوبیا چیتی که در این روزهای کرونایی طرفداران خاص خود را دارد و امروز در بازار ایران پر فروش ترین غذای آماده است با برندهای روز بازار مانند اورگانا،سدیس،قشقایی،شایان و اصالت تولید و بسته بندی می شود.کیفیت بالای محصولات ما باعث شده که انواع خوراک لوبیا چیتی ما به کشورهای همسایه نیز صادر شود.

فروشندگان خوراک لوبیا چیتی تازه

انواع خوراک لوبیا چیتی چه ویژگی هایی دارند؟

اگر بخواهیم خواص و ویژگی های خوراک لوبیا چیتی را نام ببریم بسیار زیاد هستند به همین دلیل در این مقاله به مهمترین ویژگی های آن اشاره می کنیم:

  • شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با خوردن یک کاسه لوبیا به سرعت احساس سیری کرده باشید. در ۱۰۰ گرم این غذای کامل تنها ۱۴۳ کالری وجود دارد و باعث اضافه وزن نخواهد شد. و احساس سیری که در شما ایجاد می‌شود تنها به این خاطر است که در لوبیا ماده‌ای به نام «گرانرو یا ویسکوز» وجود دارد که علاوه بر حس سیری در کاهش وزن نیز بسیار موثر است.
  • یبوست را درمان می کند.
  • لوبیا چیتی دوست دستگاه گوارش است.
  • ادرار آور است و حجم ادرار را زیاد می کند.
  • لوبیا چیتی ضد سرطان است.
  • لوبیا چیتی سرشار از نوعی آنتی اکسیدان به نام پلی‌فنول‌ها هستند.

فروشندگان خوراک لوبیا چیتی تازه

قیمت مناسب خوراک لوبیا چیتی تازه

خوراک لوبیا چیتی به دلیل پر طرفدار بودن باید فوق العاده با کیفیتبالا تولید شود که هم طعم و مزه ای عالی داشته باشد،اگر به دنبال کنسرو لوبیا چیتی با قیمت پایین هستید؟اگر به دنبال خورامک لوبیا چیتی با کیفیت بالا هستید؟اگر برای ارگان های دولتی و پادگان ها خوراک لوبیا چیتی می خواهید،آوین کنسرو هم با کیفیت ترین ها و هم قیمت مناسب ترین خوراک لوبیا چیتی را با قیمت درب کارخانه و به صورت عمده به فروش می رساند فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروشندگان خوراک لوبیا چیتی تازه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید